• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Extractor huren/kopen/lenen??

TazDevl

Detailing addict
22 aug 2018
20
60
Iemand een tip voor een extractor? Ik twijfel tussen er 1 kopen of huren maar wellicht heeft er iemand 1 in de buurt van Den Haag die ik even kan lenen?
 
Kan ook via je dichtstbijzijnde Karwei. Wel om het interieurmondstuk vragen. Staat vaak in het systeem als tapijtreiniger trouwens.
 
Ik heb laatst een Bissell Spotclean Pro (1558N) aangeschaft. Prima (compact) apparaat, inmiddels al uitgeprobeerd op matten, meubels en cabriodak en met goede resultaten. Deze kost rond de 150-160€ in de aanbieding.
 
  • Leuk
Reactions: StijnV
Ik weet trouwens niet hoe ”urgent” jouw extractie klus is maar ik probeer dit altijd te doen op het liefst een droge/lekker warme dag zodat evt resterend vocht lekker snel uit de bekleding verdampt. Das met dit jaargetijde elk geval niet zo maar goed ik ken de omstandigheden niet.
 
  • Leuk
Reactions: bros
De mijne wat urgenter, dus ik ben van plan een klein elektrisch kacheltje in de ‘vochtige’ auto te plaatsen aangezien we de Fiat 500 graag willen verkopen, maar niet met de honden poten op de achterbank
 
Raampjes op kiertjes, kacheltje ver genoeg van de stof af. Klinkt als n plan. Kan wel tijdje duren (>1uur en de rest)
 
Ga er binnenkort ook een aanschaffen. Was vooral toe aan een goede stofzuiger, maar wil nu graag alles in een.

Kom dan ook uit op de Numatic George of een scherp geprijsde Vacmaster. Die laatste zie ik bij de niet Europese detailers nog wel eens voorbij komen.

Bissell SpotClean Pro schijnt ook erg goed te zijn, maar dan mis ik zelf de droog zuigfunctie.
 
Ik heb ook lang getwijfeld o.a. een Karcher, Bisell en de groene George. Uiteindelijk voor de laatste gekozen omdat die het compleetst is, vele positieve reactie, duurzaam en als je een beetje zoekt kan je he ook nog wel scherp geprijsd vinden.

Ik ga hem zaterdag eerst een testen op de bank.
 
  • Leuk
Reactions: Brad
Wat een heerlijk apparaat zeg, die George.
 

Bijlagen

  • IMG_0624.jpeg
    IMG_0624.jpeg
    172,9 KB · Weergaven: 139
  • IMG_0632.jpeg
    IMG_0632.jpeg
    149,3 KB · Weergaven: 158
Ik weet trouwens niet hoe ”urgent” jouw extractie klus is maar ik probeer dit altijd te doen op het liefst een droge/lekker warme dag zodat evt resterend vocht lekker snel uit de bekleding verdampt. Das met dit jaargetijde elk geval niet zo maar goed ik ken de omstandigheden niet.

Iemand nog ervaring met een extractor in dit jaargetijde? Behalve een kacheltje (die ik zo niet heb staan) nog andere tips?

Kan zeer binnenkort een interieur aanpakken, maar dan moet de eigenaar vervolgens geen last hebben van klamme bekleding, beslagen ramen enzovoort.