• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Toprak stelt zich voor

omer

Detailing rookie
30 mrt 2009
57
0
beste auto detailers,
bij deze wil ik me voorstellen.
mijn naam is omer toprak, 34 jaar oud,gelukkig getrouwd,vader van een zoontje en een dochtertje,woonachtig in eindhoven,werkt als cnc frezer.naast mijn werk doe ik in de weekeinden autos detailen.(misschien in de toekomst mijn werk van maken)
ik rij een grijze mercedes benz A klsse 170 cdi van 2001.
ik ben ongeveer een jaar bezig met auto detailen en vindt hartstikke leuk.ik wil graag samen met jullie ervaringen en gedachten wissen om beter worden.ik ben zeker overtuigt dat ik veel kan leren van jullie allemaal.
dat is een beetje alles over me.
de groeten
omer toprak
 
Welkom! foto's doen het altijd goed! En geloof me...er is hier echt bérgen met informatie te vinden...Ik ben nu al een tijdje lid hier, en elke keer weer lees ik wat nieuws...:)

Wat doet trouwens een cnc frezer?...:)
 
bedankt allemaal,
beste dennis ,
cnc frezen is bewerken van alle soorten metaal door middel van snij gereedschappen.CNC betekent computer numerical control ,dwz dat machines computer gestuurd worden.Bij de firma waar ik werk wordt produkten gemaakt voor philips medical systems, chip industrie asml,lucht en ruimte vaart voor airbus,laatste tijd ook een beetje voor defensie nl. onderdelen voor jsf opvolger van f16(gevechtsvliegtuig).
ik werk achter de machine om kwaliteits producten maken.
wat voor werk doen jullie allemaal?ik vind zeker leuk om met mensen kennis te maken.
de groeten
omer
 
Welkom Omar je werk lijkt me echt FREZElijk interessant uit die machines komen de mooiste dingen...
 
hey omer, ik ben nog maar een beginner, maar dit is echt een goed forum waar je allerlei goed tips krijgt en iedereen is behulpzaam. door dit forum ben ik eigenlijk serieuzer gaan denken over de staat van me auto<

@thamystery, en ik maar denken dat ik de enige turk was:D
 
Heren dostum, gardesh

zouden jullie het aub vooral in het Nederlands willen houden? De meesten van ons spreken geen woord Turks. Ik zelf slechts 2: zie boven, dankzij Turkse collega's (en waarschijnlijk heb ik het ook nog eens verkeerd gebruikt :) ). Het forum staat voor menig beginner vol met nieuwe termen en benamingen welke soms al lastig genoeg zijn.

Alvast bedankt! :)
 
beste dkbh,
aleerst mijn excuus,vortaan nederlands.
de groeten
omer