Denk sowieso weinig mensen met een Tornador, en als men er al een heeft, dan gewoon een echte...
Over welke capaciteit beschikt zijniet compressor , als ik vragen mag. MvgEen vriend van me gebruikt tornador paar keer per dag. +/ 150e.
+/- 50e werkt zeer matig/slecht.
Dan zal het wss gelijk te groot zijn voor hier thuis. Zou eigenlijk willen wetenemen hoe een 50l compressor met 250l/'m het doed. Dit is de min aangegeven waardeWeet ik niet precies, het is een autogarage.
als ik een compressor had, kocht ik gelijk een Tornador. Ik heb bij een autopoetser uitgeprobeerd, ik zou 'm zo kopen. Alleen het compressorverhaal houdt me tegen omdat je toch een hoge luchtopbrengst nodig hebt, ik heb begrpen dat 270l/min te weinig levert om hem goed werkend te houden, je moet als ik het goed heb toch op 365 l/min opbrengst zitten en dat wordt mij een te grote compressor. Ik denk dat je zo'n Chinese best kan uitproberen, hun foamlanzen zijn niet slecht (uit nieuwsgierigheid toch gekocht terwijl ik al een Autobrite heb) en dat is echt te doen hoor.