• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Toyota Auris full detail. Een show-off, maar toch anders....

Het is een keer wat anders. En op deze manier kan ik wel alle foto's laten zien i.p.v. max. 20 foto's.....

Je moet toch een beetje creatief en vernieuwend zijn ;)

Ik snap het idee, zeker leuk gemaakt ook maar persoonlijk heb ik liever 15 goede foto's dan 50 in een filmpje met meer van hetzelfde.

Film! Toch wel leuk voor de afwisseling, maar foto's vind ik inderdaad toch iets fijner lezen. Het filmen van de sheeting van de D-Lux heeft daarentegen wel echt een grote meerwaarde, thanks daarvoor! Ziet er echt goed uit.

Je kunt natuurlijk altijd een link naar een slideshow plaatsen. Ik vond het wel apart maar als standaard zou ik dit niet willen zien, wat dat betreft ben ik het eens met Dibbuz.

Maar fijn om te zien dat je weer aan de slag bent gegaan, Patrick!:-)^

Mooi resultaat! En dat filmpje van die Dlux op de velgen is helemaal prachtig. Straks de wintervelgen ook maar in de Dlux voordat ze onder de auto gaan.

Wilbert;302324 zei:
veel werk geweest
Klopt, heb het verdeeld over 2 dagen.

Op zaterdag om +/- 08:30 uur begonnen, eerder heeft geen zin omdat het nog te donker is... Doorgegaan tot 14:00 uur. En op zondag begonnen om 08:00 uur tot 16:30 uur.

Waarom foam je eigenlijk de wielkasten niet even mee? Ik vind dat persoonlijk erg goed werken.....

Schrijf je reactie...