• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Toyota Corrolla E11

Las in off-topic chat dat je de motorruimte + interieur had gedaan, dus ik gauw maar even naar de show-off! Prachtig geworden! Heb al een paar keer op het punt gestaan om de 80 ook te doen, maar de lef is er niet. Ben echt bang voor storingen. Veerpootbrug ook nieuw?

Bedankt.

Dat kan maar zo mazada en toyota.. ;)

Gewoon doen hoor.. :)
Kan weinig mee gebeuren.
Als je maar goed op past voor de elektra en acu.

Klopt veerpootbrug 2de hands gekocht.. :-d
En nieuwe g6 grill erin!

Ziet er goed uit zo Jeffrey, mooi en makkelijk spul he? :-D

En Paulus, gewoon doen! Ik heb het zelfs gedurft bij m'n Alfa 147

Gisteren was de dag.. :)

Dinsdag.
Grondig afspuiten.
Kleien.
Bumpers gedaan.

Woensdag. (met noeltie gepolijst)
Wassen.
Testpot gemaakt ssr 1.0 op pad green licht.
Toen ssr 2.5 op oranje dat was hem!
Afgewerkt met ssr 1.0 op pad green licht.
Black hole op pad zwart.
Ex-p op pad rood.
Wax aangebracht op de rode handpad (Dodo orange)
Diverse doeken gebruikt.
3 m verschilden tape gebruikt.

De foto's.

th_IMG_5971_copy.webp

th_IMG_5972_copy.webp

th_IMG_5974_copy.webp

th_IMG_5975_copy.webp

th_IMG_5978_copy.webp

th_IMG_5980_copy.webp

Na..

th_IMG_5981_copy.webp

th_IMG_5982_copy.webp

th_IMG_5985_copy.webp

:love
th_IMG_5988_copy.webp

th_IMG_5989_copy.webp

th_IMG_5991_copy.webp

Beading..

IM000998.webp

IM001002-1.webp

IM001007.webp

Paulus de Boskabouter zei:
Las in off-topic chat dat je de motorruimte + interieur had gedaan, dus ik gauw maar even naar de show-off! Prachtig geworden! Heb al een paar keer op het punt gestaan om de 80 ook te doen, maar de lef is er niet. Ben echt bang voor storingen. Veerpootbrug ook nieuw?
Opletten met VAG! Ik heb zelf ook een VAG product, een cordoba cupra. De eerste keer dat ik de auto reinigde met een hogedrukspuit, ging de ECU naar de klote! Terwijl de motorkap gewoon dichtzat. Vag werkt de ECU's altijd op een domme plek weg, precies daar waar het water loopt. Water loopt dan in de stekker.

Lers88 zei:
Opletten met VAG! Ik heb zelf ook een VAG product, een cordoba cupra. De eerste keer dat ik de auto reinigde met een hogedrukspuit, ging de ECU naar de klote! Terwijl de motorkap gewoon dichtzat. Vag werkt de ECU's altijd op een domme plek weg, precies daar waar het water loopt. Water loopt dan in de stekker.

Bedankt voor de waarschuwing! Die van jou Cordoba zit zeker onder de parafaan? Die van mij zit onder de kap.

Netjes! Doe je ook wel eens andere auto's in en rond Almelo? Ik spot namelijk heel af en toe wat auto's die er, gezien hun leeftijd, heel wat slechter uit moeten zien maar dat niet doen. Laatst (volgens mij) een swirlvrije Golf gespot, bandentrim, helemaal strak, dat kan geen toeval zijn :P