• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Transparante emmer

Status
Niet open voor verdere reacties.
Je moet em inderdaad niet tot de rand vol laten lopen en dan beetpakken als een handtasje...
Natte vloer gegarandeerd :D

Was het snel geleverd na bestelling?

Patrick
 
Krijgen jullie nog transparante emmers Tim? Anders kan ik ze wel ergens anders kopen, maar hoe weet ik of de grid guard past?
 
Wij krijgen ze voorlopig semi-transparant. Het blijkt dat de transparante emmers van een ander materiaal zijn waardoor ze niet zo stevig zijn als gekleurde of semi-transparante emmers.

Maar ik denk dat semi-transparant ook prima zal werken!
 
Ik was gister in de appie en zag daar weer transparante emmers staan.. Dus voor de mensen die nog een transparante emmer willen.

Snel naar de appie rennen dus :-b
 
Timon zei:
Ik was gister in de appie en zag daar weer transparante emmers staan.. Dus voor de mensen die nog een transparante emmer willen.

Snel naar de appie rennen dus :-b

Ow? Waar staan die dan?
 
Klinkt misschien heel raar, maar ik zag de transparante emmers bij de babyzaak Prenatal. Ook heb ik deze bademmers gezien bij de apotheek...:-b

Vrij prijzig...€ 14,99 euro :(
 
Laatst bewerkt door een moderator:
@nicknameless
Is nog een koopje. Als je een echte TummyTub wil ben je nog iets duurder uit. Gaat ook iets meer water dan in een normale 10 liter emmer. Heb je wel een multifunctionele emmer, zowel voor de auto als de kleine te gebruiken.[/quote]

Google maar eens op TummyTub.

Daarom maar zojuist bij de Blokker de bekende carclean visjes-emmer gekocht voor 3,99.
 
Ik heb er vandaag nog even snel vier bij de appie gehaald :)^

Met blauw of roze handvat, met handige schenktuit en niet duur: 2.39 euro per stuk.
 
Timon zei:
Ik was gister in de appie en zag daar weer transparante emmers staan.. Dus voor de mensen die nog een transparante emmer willen.

Snel naar de appie rennen dus :-b

Bij welke Appie staan deze dan?

Heb bij de Appie in Vlaardingen en Schiedam gekeken maar daar stonden geen emmers......]-0
 
ow die hebben we hier ook, ga ik morgenavond ff kijken.... Xenos had niks, Hema niet, en de blokker ook niet...
 
Wij krijgen binnenkort, als tussenstap, de semitranspies van Grit Guard. Dus als je niets kan vinden is dat een goede optie.
 
Tim zei:
Wij krijgen binnenkort, als tussenstap, de semitranspies van Grit Guard. Dus als je niets kan vinden is dat een goede optie.

Jy bedoeld de Melk-achtige dan toch denk ik..?
I want one..:grinning:
 
toevallig kwam ik vandaag thuis en had het meisje een cadeautje :D 2 transparante emmers :heart_eyes:
 
Na lang te hebben uitgekeken naar transparante emmers eindelijk vandaag 2 transparante emmers gekocht, de bekende met visjes en eendjes erop.
Waren in januari in de aanbieding bij Big Bazar maar bij mij in de buurt, in Vlissingen, hadden ze dus nog een restje staan, wellicht elders in het land ook nog.
[mod]commerciele links zijn niet toegestaan[/mod]
 
En nu zie ik dezelfde emmers ook in het krantje van de Wibra staan. Doe er je voordeel mee zou ik zeggen.
 
haha, ik kan zelf naar ervaring zeggen dat ze ze niet hebben bij: Praxis, Ikea, Karwei, Blokker, Hema, Kwantum en waren er nog 2 ofzo. Die van de wibra heb ik gezien, maar moet bekennen dat ik mij er niet overheen kon zetten dat er visjes of eendjes op stonden.

Kreeg er een beetje spelen in de zandbak gevoel bij :p Mijn zoektocht gaat dus nog even door :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.