• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Trim Restorer aanbrengen.

kane

Detailing rookie
17 mrt 2009
110
0
Hoi,
Ik had een vraag waar kan ik het beste de trim restorer mee aanbrengen.
Ik zat te denken aan foam on a stick voor de moeilijke hoekjes en gaatjes.

En ik wil ook het intrieur ermee doen ik had gelezen dat het daar ook goed voor was.

Groetjes Jordy

en is foam on a stick een oplossing voor de moeilijke hoekjes(deurgrepen,dakrails,etc etc)

groetjes jordy

ok weet ik voldoende ook in de boodschappenkar,maar ik shop nog wel ff verder je ziet me vanzelf wel aan de kassa verschijnen:-d

En als ik vragen heb meld ik me bij de informatiebalie:lol

Groetjes Jordy

Ik breng de TR idd aan zoals gezegd met een washandje maar begin toch weer steeds vaker naar een MF Even coat pad te grijpen. Product opnemen valt best mee en met de MF pad kom je veel makkelijker op plaatsen zoals de randjes van een bumper onder bijvoorbeeld de voorspatborden.

Ik gebruik eigenlijk nog steeds een gele pad ervoor.
Werkt bij mij goed, eerst netjes eroverheen gaan, daarna nog 1 keer van voor naar achter zodat je geen randen krijgt.