• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

TriMeX nieuw in deze wereld

TriMeX

Detailing rookie
8 sep 2012
197
0
Hoi,

Ik ben TriMeX 25 jaar en kom uit Venlo,

Ik ben zelf altijd gek geweest van snelheid en actie, Maar heb mijn vorige hobby opgegeven namelijk motorrijden.
Dit omdat ik en bepaalde autoriteiten verschillende meningen hadden over motorrijden.:D

IMG_3300.jpg



Nadat ik mijn motor heb opgegeven wilde ik er wel iets anders moois voor terug.
en heb nu sinds een week of 2 deze Bmw aangeschaft.

foto1.jpg



Nu ik eigenlijk liever in mijn auto zit dan in mijn appartement was ik stomweg aan het googlen naar hoe ik hem het beste kan verzorgen en hoeveel het zou kosten eenmalig een polijst beurtje verschaffen. Alleen kwam ik er hier achter dat ik meer fout deed dan ik eigenlijk wist.

Dit begon al bij het wassen. Waarom verkopen ze bij autopoets winkels sponzen dacht ik bij mezelf ?
En toen stuiten ik op een 5 stappenplan. Na dit op youtube uitbundig bekeken te hebben kwam ik er al snel achter dat ik dit eigenlijk wel een interessante hobby vind en er eigenlijk maar 1 goede manier is. Dus geen was straten meer of een 1 emmer systeem.

Ik heb hier dus nog totaal geen ervaring mee maar zag al snel dat de auto behoorlijk wat swirls heeft.
Als je dan hier al wat topics hebt bekeken hoe een auto eruit ziet als ie af is. Dan ben ik al iemand die hier geen genoegen mee neemt als dat niet zo is.

Ik ben momenteel bezig met een bestellingen die alsmaar groter wordt naarmate ik meer topics heb gelezen.
En verder ben ik niet in het bezit van een garage of een tuinslang vanaf me appartement. Het wordt dus even mijn schoonmoeder lief aankijken maar een garage zit er zowiezo niet in wat ik wel jammer vind vanwege het laten curen en rustig binnen kunnen werken.

Nou maar eens een begin slaan en kijken hoe ver de hobby uit de hand gaat lopen.
 
Thnx allemaal. Ik word nu al gek want als ik een nieuw product zie wil ik het meteen bijbestellen. Eerst maar ervaring opdoen.

@nick22
Leuk om weer iemand te zien vanuit limburg.
Had al bij sharif in zijn welkoms topic gespiekt.
 
Maaike zei:
Van hate welkom hier!
Hahah lekker vriendelijk :D ;)

@grandscenicman ten eerste mooie stad :) ten tweede wat voor broertjes ? Heb volgens mij bij showoff topic al alle bmw's bekeken. Met name de oranje m1 heerlijk.
 
TriMeX zei:
@grandscenicman ten eerste mooie stad :) ten tweede wat voor broertjes ?

Zeker geen M1 , maar wel een paar andere :

Deze :
2209023_zps39ce8a98.jpg

+ deze (326 pk ]d~^ )(foto van wat eerder , ik neem niet altijd foto's omdat ik deze al heb )

012-6.jpg

;)
 
Nice ! Gaat mij niet meer om pk's. Drm heb ik de motor juist weggedaan ;)

Dus m of niet. Blijft gewoon mega mooi !

Die blauwe glimt echt mooi !
 
Jammer van de Kawa maar een mooie BMW voor terug om een beetje de pijn te verzachten :-b

Welkom tussen de detailverslaafde.
 
thnx. ben nog ff aan het sparen.. wil ineens een volledige aankoop doen en dan is t al bijna winter :\ bah...
op dit moment durf ik de auto niet meer aan te raken.. bang voor alles ... en zie al dat hij eigenlijk echt machinaal gepolijst moet worden.. ben benieuwd wat handwerk uithaald.