• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Trouwauto: Peugeot 206 CC

Hunter

Detailing rookie
23 mei 2008
157
0
Zoals gezegd in het projecten gedeelte heb ik vanmorgen in 2,5 uur tijd een trouwauto klaar moeten stomen voor vandaag. :confused:

Auto was toch in korte tijd goed opgeknapt en lekker gaan glimmen.
Voor ons detailers was hij nog niet perfect, maar voor een "leek" glimde hij gewoon als een t*et 8d
Kortom, missie geslaagd ;)

Stappen:
Wassen Shampoo Plus
Vlakke delen gekleid
PB's Black Hole
NXT Wax
PB's Wheelsealant
Megs Tire Protection Gel
Last Touch
En dan nog de ramen + rubbertjes / kunststoffen gedaan.

IMGP0679.jpg

IMGP0681.jpg

IMGP0682.jpg

IMGP0683.jpg

IMGP0689.jpg
 
Ziet er keurig uit. Aan het kenteken te zien, is de auto nog maar een paar maanden oud. Dat scheelt al een hoop tijd met detailen (bijv waarschijnlijk niet of nauwelijk swirl remover hanteren). Is de roos met de linten goed blijven zitten de gehele dag?
 
Doe je goed.....in de beperkte tijd die je had.

Heb je die van jezelf ondertussen ook al gedaan ? :-"
 
DKBM zei:
Ziet er keurig uit. Aan het kenteken te zien, is de auto nog maar een paar maanden oud. Dat scheelt al een hoop tijd met detailen (bijv waarschijnlijk niet of nauwelijk swirl remover hanteren). Is de roos met de linten goed blijven zitten de gehele dag?

Import auto :roll Hij is sinds afgelopen woendag officieel rijdend in NL ;)
De auto zelf is van 2003. Dus kleien kwam genoeg vuil vanaf :p

De roos met lintje is goed blijven zitten tot op heden. Het is getest tot 160 KM/H :D

@ EHA: Zondag me eigen auto gewassen.
En een aantal lintjes gereed gemaakt voor de volgauto's... Inderdaad van dat lintje :)^
 
Denk dat ie al sinds april officieel in Nederland rijdt, gezien het kenteken. ;)
Anders had ie nu in een nieuwe range gezeten.

Maar hij ziet er goed uit! Doe je mijn auto ook als ik ga trouwen? :-"
Grapje hoor, diep respect voor de klus, aangezien er ook nog een tijdslijn aan verbonden was. Mijn petje gaat af!