hoi allemaal mijn naam is henk oftewel turbohenkie.
wonen in wildervank [veendam]getrouwd en vader van een dochter en zoon
samen met mijn vrouw en mijn vader hebben we de grote hobby auto,s.
vooral nissan is onze merk daar hebben we ook een aantal van .
nissan primera p10 2.0 16v bj 96 dit is een project auto [project primera xxl]
nissan primera p11-144 estate 2.0 16v bj 2002 is ook een beetje een project auto.
nissan 200sx s13 1900cc met ongeveer 350 pk ook een project auto [candycar]
nissan 200sx s13 bj90 dit is een opknap auto
nissan skyline r33 gtr bj96 dit word een toekomst project auto deze auto is links gestuurt en komt uit dubay
en we hebben nog een datsun 120y coupe bj77 ook een latere project.
onze hobby is dus vrij groot geworden.
maar we doen ook echt alles zelf het opknappen lassen tunen reviseren van motoren ed uitbouwen van auto,s maar ook het spuiten van onze auto,s doen we zelf zeldzaam dat we een bedrijf vragen om hulp.
ik was altijd een echte poetser [jaren 80 en 90]maar dat is helaas wat vervallen door tijdgebrek terwijl het vaak een mooie klus is waar je veel eer van hebt na die tijd.
en een probleem wat je nu hebt en vroeger niet is dat er eigelijk echt veel te veel keus in poetsmiddel is je kan door de flessen poets het bos niet meer zien.
jaren geleden ging je de auto wassen met wat afwasmiddel beetje poetsen met commedant cleaner en later wat plastco er over met een oude onderbroek of andere poetslappen veel meer keus had je nog niet en heb me er nooit in verdiept.maar daar moet denk ik verandering in komen via deze forum:roll
dus ik hoop nog een hoop te leren hier.
mvg henk
wonen in wildervank [veendam]getrouwd en vader van een dochter en zoon
samen met mijn vrouw en mijn vader hebben we de grote hobby auto,s.
vooral nissan is onze merk daar hebben we ook een aantal van .
nissan primera p10 2.0 16v bj 96 dit is een project auto [project primera xxl]
nissan primera p11-144 estate 2.0 16v bj 2002 is ook een beetje een project auto.
nissan 200sx s13 1900cc met ongeveer 350 pk ook een project auto [candycar]
nissan 200sx s13 bj90 dit is een opknap auto
nissan skyline r33 gtr bj96 dit word een toekomst project auto deze auto is links gestuurt en komt uit dubay
en we hebben nog een datsun 120y coupe bj77 ook een latere project.
onze hobby is dus vrij groot geworden.
maar we doen ook echt alles zelf het opknappen lassen tunen reviseren van motoren ed uitbouwen van auto,s maar ook het spuiten van onze auto,s doen we zelf zeldzaam dat we een bedrijf vragen om hulp.
ik was altijd een echte poetser [jaren 80 en 90]maar dat is helaas wat vervallen door tijdgebrek terwijl het vaak een mooie klus is waar je veel eer van hebt na die tijd.
en een probleem wat je nu hebt en vroeger niet is dat er eigelijk echt veel te veel keus in poetsmiddel is je kan door de flessen poets het bos niet meer zien.
jaren geleden ging je de auto wassen met wat afwasmiddel beetje poetsen met commedant cleaner en later wat plastco er over met een oude onderbroek of andere poetslappen veel meer keus had je nog niet en heb me er nooit in verdiept.maar daar moet denk ik verandering in komen via deze forum:roll
dus ik hoop nog een hoop te leren hier.
mvg henk