• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

turbulence ook hier

turbulence

Detailing rookie
18 mei 2008
248
0
ik denk ik stel me hier ook maar eventjes voor..

turbulence is de naam ( niet de echte want dat is jeroen :d )

tijdje geleden aangestoken met het poetsvirus, aangezien de mx tijd in de stalling heeft gestaan voor serieus bodywerk en motorische upgrading...

vorig jaar was ze eindelijk klaar en heeft nu ipv de kleine 1.8v6 een fijne 2.5L v6 motor erin die me met zijn 215pk goed van zijn plek weet te krijgen :grinning:

toen de auto klaar was moest ie er wel goed bijstaan natuurlijk en heb ik oa de weg gevonden naar tim zijn bedrijf aangezien hij een subliem totaal assortiment voert aan poetsproducten..

heb een breed arsenaal aan poetsproducten tot mijn beschikking gelukkig, vooral meguiars echter binnenkort gaan we ook eens de chemical guys producten proberen...

vind dit een goed initatief dit forum, altijd leuk om te kunnen praten over ook andere merken dan meguiars..

nog paar piccies van de mx

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

carbon018.jpg


IMG_0058.jpg


zal hier zeker nog wel meer posten en mijn ervaringen delen..
 
die zilveren...

tijdje meer rondgereden tijdens de schadeafhandeling van de verzekering...

iemand met een minikraan en een septictank daaraanvast gebonden vond het leuk om deze tegen mijn motorkap te klappen...
 
Welkom!

Wauw, hippe MX! en een 2,5 V6! Verbazingwekkend dat dat erin past. Zal inderdaad wel goed van z'n plek komen. Ik heb motorswaps altijd razend interessant gevonden, kun je iets meer vertellen? Over waar ie uit komt bijvoorbeeld en wat voor karakter de motor heeft?

Groeten

Frank
 
Freaky1975 zei:
Welkom!

Wauw, hippe MX! en een 2,5 V6! Verbazingwekkend dat dat erin past. Zal inderdaad wel goed van z'n plek komen. Ik heb motorswaps altijd razend interessant gevonden, kun je iets meer vertellen? Over waar ie uit komt bijvoorbeeld en wat voor karakter de motor heeft?

Groeten

Frank

getimed heb ik het nog niet, maar er zijn meer mxjes met dit blok erin, en 0-100 zit nu rond de 6,5 seconde. topt op ongeveer 225 ( bak is belemmerende factor aangezien de mx3 bak erg closeratio is.. optie is mx6 bak te plaatsen, top zou dan in theorie 240 kunnen zijn maar hey, waar in nederland kunnen we dat nog rijden ;)

blok is rechtstreeks geimporteerd uit japan. kwam daar vooral voor in div sedans, voordeel is dat eigenlijks de buitenmaat van het blok zo goed als gelijk is aan de 1.8 v6 die er normaal in zit dus enorm veel aanpaswerk is het weer niet...

karakter is moeilijk te zeggen, kan een monster zijn als je hem op zijn staart trapt, maar omdat het een v6 is heeft ie ook een mooie rustige loop dus kun je ook heerlijk cruizen...

als je dan ergens rustig rijd en je ''moet'' weer eventjes dan is hij ook zo weer wakker :grinning:

check dit filmpje maar eens 0-100:

 
Welkom op het forum, nette wagen zeg en goed aan geknutseld ook! :)^