• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Turtle Clearvue Polish en Rain Kleer, ben benieuwd of het werkt.

tdako

Detailing addict
8 dec 2008
31
52
Hi Guys,

Vandaag weer bij CarClean geweest. Ook kennis gemaakt met Tim. Aardige mensen die daar werken.

Anyways, Clearvue Polish en Rain Kleer gekocht en vanmiddag de ruiten voor en achter ermee behandeld. En natuurlijk geen regen. Nou ja.......dan maar hopen dat in het weekend wat valt. Tja, kan ook een tuinslang gebruiken, maar da's wat anders.......

Ik laat jullie weten hoe het afloopt.

cheers
T
 
There's always sunshine after the rain. Tis toch leuk als het regent en kan je lekker naar de beads kijken, of? En dan als de zon schijnt, kan je lekker naar een glimmende auto kijken.
 
Hi Guys,

Op het flesje van de Rain Kleer staat dat je het na 2 of 3 weken nog een keer moet doen. De ruiten moeten dan schoon zijn. Is wassen met een wash genoeg of kan ik beter een glass cleaner gebruiken, glassex of zoiets? En dan een nieuwe laag Rain Kleer erop?

Bedankt alvast voor jullie ideeen.
 
Okidoki. Heb nog wat NXT Glass Cleaner staan, dus die kan ik dan gebruiken.

Hartstikke bedankt, Tim.
 
Topic titel aangepast, probeer een beetje duidelijke topictitel aan te houden, zodat men weet waar het topic over gaat ;)
 
Om uit te proberen heb ik vandaag heb ik alleen twee zijraampjes en 1 buitenspiegel eerst gewassen met TW shampoo (die grote fles moet toch een keer op gaan...) en vervolgens TW Glass polish en daarna TW Rain Klear.
Het was volgens mij niet zo'n goed idee om eerst die glass polish te doen. Nadat het vlak daarna ging regenen, ontstonden hele fijne druppeltjes op mijn buitenspiegel. De zijramen waren beter doorheen te kijken dan de zijramen die ik alleen behandeld had met Glass Polish. Komt waarschijnlijk door de wind die langs het raam komt als je rijdt, want een buitenspiegel vangt geen wind op.
Is PB Spray and Wipe voldoende om mijn ruiten schoon te krijgen (ik zie nu nog steeds dat ik ooit ruitensproeivloeistof gebruikt heb). Ik heb vast iets fout gedaan, of wellicht was het nog te vochtig buiten.
Wie heeft het juiste stappenplan voor mij om ruiten schoon en rain klear te krijgen.