• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Turtle Wax Clearvue Rain Kleer

DarkBlue

Detailing addict
14 feb 2011
67
52
Vrijdag heb ik Turtle Wax Clearvue Rain Kleer opgesmeerd en vandaag onverwacht kon ik het effect beoordelen.
Ik ben zeer tevreden!

Beoordeel zelf:

 
Ziet er goed uit, heb je nog wat extra's gedaan voor het opbrengen?

Het effect ziet er ongeveer hetzelfde uit als van de Autoglym Car Glass Polish.
 
Druppeltjes! Mooi om te zien, wat zijn de stappen die je hebt gedaan voor je het product hebt aangebracht? Ik zelf gebruik altijd de producten van Provision, eerst the scrub dan met IPA afnemen en dan het goedje dat het raam waterafstotend maakt.
 
Ik heb de ruit enkel schoongemaakt met een washand. Geen bijzondere voorbehandeling dus. Vervolgens middel aangebracht met een doek in 1e instantie geen waas zoals op de verpakking stond dus wat meer er op gesmeerd waarna de waas ontstond. Heb het even 10 min laten zitten en met een schone doek hard weggepoetst. Hierna nogmaals met keukenpapier ben veel druk op de vingertoppen alles geboend.

Zag tijdens het rijden door de zon dat nog niet alle waas weg was. Ondanks dat trokken de ruitenwissers geen waas over de ruit.
 
Hey ! ,

Is altijd leuk om zo'n filmpjes te zien:D

Ikzelf heb onlangs mijn voorruit gedaan met de jetseal 109(hoewel ze dat natuurlijk afraden,vermits je ruitewissers dan geen,,grip,, meer zouden hebben, bull-shit dus):
cruise control op 124 en rijden maar,net hetzelfde resultaat als op jouw filmpje :-b

MVG Danny
 
Leuk om te zien, ik heb ook de Rain Kleer van Turtle Wax. Voor het afnemen staat in de instructies dat je het moet afnemen met wat water (een klein beetje op het raam vernevelen met een sprayer). Dat scheelt een hoop geboen.