• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Turtle wax Pure Bead 100 wasbeurten garantie.

Die 100+ wasbeurten garantie is een mooie slogan, maar wat het inhoudt wordt aan de verbeelding overgelaten, geen sterkere reclame dan suggestie wekken die door de kijker wordt ingevuld.

Die 100+ wasbeurten, wat betekent dat nu?
- dat de inhoud van de fles voldoende is om het 100 keer aan te brengen? (zegt dus niets over de standtijd)
- als je een uur doet over een wasbeurt, dan gaat de coating langer dan 100 uur mee? (dus de tijdsduur van 100 wasbeurten) Dat is iets meer dan 4 dagen standtijd
- als je het product hebt aangebracht, dan blijft het 100 wasbeurten lang werken (onwaarschijnljik voor zo'n product)

Het eerste filmpje heb ik ruim een minuut kunnen bekijken, toen had ik een overdosis gehad van een spraakwaterval van een matige verkoper. :cool:
Als iemand zo snel praat dat het nauwelijks te volgen is, is dat een teken dat de kracht van de argumenten niet sterk is. Dat verschijnsel zie je dus typisch bij slechte verkopers en bij oplichters.

Die 100+ wasbeurten garantie is een mooie slogan, maar wat het inhoudt wordt aan de verbeelding overgelaten, geen sterkere reclame dan suggestie wekken die door de kijker wordt ingevuld.

Die 100+ wasbeurten, wat betekent dat nu?
- dat de inhoud van de fles voldoende is om het 100 keer aan te brengen? (zegt dus niets over de standtijd)
- als je een uur doet over een wasbeurt, dan gaat de coating langer dan 100 uur mee? (dus de tijdsduur van 100 wasbeurten) Dat is iets meer dan 4 dagen standtijd
- als je het product hebt aangebracht, dan blijft het 100 wasbeurten lang werken (onwaarschijnljik voor zo'n product)

Het eerste filmpje heb ik ruim een minuut kunnen bekijken, toen had ik een overdosis gehad van een spraakwaterval van een matige verkoper. :cool:
Als iemand zo snel praat dat het nauwelijks te volgen is, is dat een teken dat de kracht van de argumenten niet sterk is. Dat verschijnsel zie je dus typisch bij slechte verkopers en bij oplichters.
Het zou gaan om wash durability.

1000025593.webp

Ja, en wat verstaan ze daaronder, en onder welke randvoorwaarden? Er wordt een kreet en een getal gedumpt, maar wat het nu écht inhoudt, daar reppen ze met geen letter over. Ik reageer altijd nogal allergisch als er alleen vage begrippen gebruikt worden zonder enig bewijs of enige toelichting, dan wordt bij mij automatisch de ultra-kritische-modus ingeschakeld.

Uiteraard zal dat geen 100 wasbeurten meegaan, maar het zal waarschijnlijk wel een duurzame sealant zijn. Seal N Shine deed het ook goed. Kritisch zijn is goed, maar ik wil hun wel het voordeel van de twijfel geven. Er zullen gegarandeerd reviews en test mee gebeuren. Forensic Detailing zal dat wel uitgebreid testen.