• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Turtle Wax Super Stars - New Car Scent

mazda2

Detailing rookie
20 jan 2010
1
0
Voor de gein maar eens de Turtle Wax Super Stars - New Car Scent mee besteld.
Wat een geldweggooierij !!
Als dit de geur van een nieuwe auto moet voorstellen dan ruik ik liever de rook van mijn shaggies.
Sorry maar dit artikel is de moeite niet waard om in het assortiment te hebben.
 
De Turtle Wax Super Stars - Vivacious Vanilla vind ik wel lekker ruiken..
Voor die paar €'s dat het kost :)
 
geur is persoonlijk..
de ene vind het niks, mischien iemand anders wel?

daarbij mag het best iets genuanceerder (als in: wat vond je er niet lekker aan? rook hij muf / zuur) ?

geef het eens wat tijd, de chemical guys new car scent vond ik, toen ik hem net sprayde ook niet lekker, maar na 2 dagen trok het ergste weg, en werd het best lekker..

anders de "team turtle no.1 aki" bestellen, die rook wel lekker, en het is gewoon een coole groene hanger..
let wel, de team turtle ruikt niet erg sterk
 
Sorry voor de harde bewoording maar er komt eigenlijk bijna geen geur uit.
Hangt nu 2 dagen en er valt niks te ruiken. Hou je je neus erbij dan heb je zoiets van: is het dat.
Het is overigens niet de bedoeling rooklucht weg te krijgen maar gewoon en geurtje in de auto te krijgen.
 
Je hebt wel het stickertje achterop verwijderd ;)

Anders kun je ook Poorboys geuren of Chemicaliën Guus geurtjes proberen, die spray je in het interieur
 
Gewoon een Robijn (of ander merk) doekje/builtje onder de stoel leggen ... :-"

870767_1_Robijn_Geurbuiltje_Morgenfris.jpg
 
hmm. "new car scent". Hoe ruikt een nieuwe auto eigenlijk?.. niet alle nieuwe auto's ruiken hetzelfde toch? ;)

Zo'n Robijn doekje ruikt idd lekker berefris.
 
jaja het stickertje heb ik verwijderd.
Enne het gaat er niet om of er wel of niet in gerookt wordt, er hoeft geen rooklucht weggehaald te worden.

Hoe een nieuwe auto ruikt?? Ja gewoon fris, valt niet te omschrijven.
Ik zal die doekjes van Robijn eens gaan proberen, ik wil gewoon een frisse geur in de auto meer niet.
 
:D

Tictac wil ook wel eens helpen.

KillerBreath.jpg


Heb ook zo'n Turtle wax super star, de geur is er gauw vanaf! Vind het erg tegenvallen.
 
ik vond het op zich niet slecht (persoonlijk dan weliswaar)

maar of het naar nieuwe auto ruikt :-"

De geur was aanwezig maar niet storend en het was ook nog een aangenaam geurtje ook

gewoon een leuke gadget :)^
 
GMToyota zei:
hmm. "new car scent". Hoe ruikt een nieuwe auto eigenlijk?.. niet alle nieuwe auto's ruiken hetzelfde toch? ;)

Zo'n Robijn doekje ruikt idd lekker berefris.

Vriend van me kwam gisteren zijn nieuwe bolide showen.
Het is een Citroen DS3,kek bakkie. Donker metalic met een zwart dak.
En het interieur rook naar..Tja ik denk naar nieuwe bekleding en tapijt e.d. want ik denk dat het plastiek e.d. niet zo geurt!
 
Het plastic geurt wel degelijk. waarschijnlijk door de weekmakers en kleurstoffen die erin verwerkt zijn.

Als je een nieuw interieurdeel uit de verpakking haalt zit er precies de geur van een nieuwe auto aan.