• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Twingodiesel stelt zich voor

Twingodiesel

Detailing rookie
30 apr 2011
4
0
Vandaag aangemeld op het forum....
Ik ben Stefan 20jaar oud woon in Oostzaan, ben autoschadehersteller en sinds 6 weken eigenaar van een nieuwe renault twingo diesel in de kleur zwart...hiervoor had ik een BMW E36 328i cabrio.
Aangezien ik de twingo super netjes wil houden, doe ik vooral veel lezen en binnenkort maar de dap900 en de pro900 aanschaffen samen met mijn vader die het ook erg interessant vindt en waarschijnlijk gaan we een paar poetsclinics volgen:-b

oud en nieuw
6yd1rl.webp

2s0n1if.webp

11h4abk.webp

Het dak hoeft iedergeval niet gedaan te worden...;-p

Gr. Stefan

hey,dat merk zit wel snor!!
ik heb net zelf mijne nieuwen bak(komt laaaaaaaaaaaaaaaater nog in de show off):lol
waarom gelijk ne rotary en nen excenter??ik denk dat ge bij ne nieuwe wagen zeker met nen excenter toekomt hoor.kan je voor de uitgespaarde centen al heel wat meer spullen kopen,en wees gerust je komt gewoon geld tekort eens je begint te ,,shoppen'':-b
heb net kleur B66 genomen,mijn vorige was een.................zwarte idd!!
groeten danny
o ja en nog een welkom ook hier hé (bijna vergeten )

Dat kwam meer vanwege de aanbieding bij CC....wordt nog even uitgesteld i.v.m. aankoop van een spiegelreflex camera voor de mooie foto's!!

Gr. Stefan