Vandaag de typeaanduiding verwijderd en vervolgens zitten ergeren aan de rest van de kofferklep die dan niet zo strak is.
''Goh, laat ik de kentekenplaathouder eens een keer weghalen...''
Verwarmen -->
Flossen -->
Lijmlaag opnieuw verwarmen -->
Lijmresten verwijderen -->
Resultaat -->
Ondanks de aanduiding nog lichtelijk te zien was, leek de kont een stuk strakker. Al snel irriteerde ik mij aan de kentekenplaathouden met garage-tekst en krassen onderaan de plaat.
''Jah, laat ik die er eens afhalen''
... Schroef schroef...
''G*tver! De houder is gewoon in het plaatwerk vastgeschroefd. Roest al lekker!''
Dof en ranzig -->
Cone & DAP + S3 -->
DAP + Raffini Geel + S3 (2 hits) -->
Kras wetsanden (1500/2000/3000) -->
DAP + Raffini Geel + S3 (1 hit) -->
Niiiceee!
Strakke kont, morgen een nieuwe houder halen bij de garage (zonder tekst-rand), even na-swaffelen met S30 voor de finishing touch en....
...Donders! ... Wat een bizar kleurverschil als je recht achter de auto staat! Lijkt wel een slechte photoshop!
- Verfbrander
- Flosdraad
- HG - Stickeroplosser
Verwarmen -->
Flossen -->
Lijmlaag opnieuw verwarmen -->
Lijmresten verwijderen -->
Resultaat -->
Ondanks de aanduiding nog lichtelijk te zien was, leek de kont een stuk strakker. Al snel irriteerde ik mij aan de kentekenplaathouden met garage-tekst en krassen onderaan de plaat.
''Jah, laat ik die er eens afhalen''
... Schroef schroef...
''G*tver! De houder is gewoon in het plaatwerk vastgeschroefd. Roest al lekker!''
Dof en ranzig -->
Cone & DAP + S3 -->
DAP + Raffini Geel + S3 (2 hits) -->
Kras wetsanden (1500/2000/3000) -->
DAP + Raffini Geel + S3 (1 hit) -->
Niiiceee!
...Donders! ... Wat een bizar kleurverschil als je recht achter de auto staat! Lijkt wel een slechte photoshop!