• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

U vraagt, wij draaien!

Op populariteit dan? Vind altijd wel leuk om te weten wat nu het meest verkocht wordt. Heb ik eigenlijk altijd wel met online verkoop:D
 
Laatst bewerkt door een moderator:
  • Leuk
Reactions: StijnV
Nee, althans ik zie het niet. Bedoel meer ook per categorie.

Hier dus... :)
 

Bijlagen

  • D27A7A99-1C75-4805-BD3A-8B97B18038A1.png
    D27A7A99-1C75-4805-BD3A-8B97B18038A1.png
    185,5 KB · Weergaven: 254
Laatst bewerkt door een moderator:
Is het een idee om in het Show-Off sub-forum meer tags/voorvoegsels toe te voegen? Nu zijn er tags voor Exterior Detail, Full Detail, New Car Treatment en Orange Peel Treatment, maar ik zie ook vaak mensen alleen een Interior Detail of Engine Detail doen. Misschien die toevoegen, dan wordt het denk ik iets meer overzichtelijker? :)
 
Een klein plakbandje op de dop van de (shampoo)producten zodat niet de hele doos onder zit is wel fijn.
 
Goedemorgen! Ik heb afgelopen week mijn eerste auto gekocht en daarbij hoort dan ook een goede auto verzorging. Gister heb ik een rib in mijn lijf aan schoonmaakproducten besteld, maar hier kan ik dan ook weer even mee vooruit! In mijn zoektocht naar deze producten heb ik heel wat pagina's op de website afgestruind. Het viel mij alleen op dat op elke pagina de filtering automatisch op "Productnaam" staat, dus alfabetische volgorde. De meeste webshops hanteren echter "Populairst" of "Meest verkocht". Ik merkte dat ik op een gegeven moment op elke pagina eerst dit filter telkens handmatig op "Meest verkocht" zette. Zo kreeg ik de producten bovenaan die ook op het forum hier het meest aangeprezen worden. Mijn suggestie dus: Is het niet handiger om deze sorteringsfilter standaard op "Meest verkocht" te zetten?
 
Welkom @Namelson! De meeste gebruikers blijken toch de alfabetische volgorde als standaard het prettigst te vinden.
Ik vind webshops die sorteren op 'meest populair' of 'meest verkocht', bijzonder irritant. Meestal kijk ik even wat de sorteermogelijkheden zijn, en kies dan degene waarmee ik denk het snelst te vinden wat ik zoek. 'Meest populair' of vergelijkbare sorteermethodes, is misschien handig voor iemand die niet echt weet wat ie zoekt, maar naarmate je langer meeloopt, en het wel weet, wordt die 'populair' sorteermethode zeer onpopulair. :cool:
 
Misschien een idee om een extra filtermogelijkheid aan te zetten op de webshop voor polijstpads? Zodat je materiaal kunt kiezen (foam, wol, microvezel etc.), zoek me soms een ongeluk door het enorm uitgebreide aanbod.
 
  • Leuk
Reactions: Zoranurai
@Tim @Dibbuz In het Show Off! subforum mis ik een "Interior Detail" prefix. Op vandaag is er een "Full Detail", "Exterior Detail", maar een prefix die specifiek is gericht op enkel het interieur ontbreekt volgens mij:

1710849193999.png


Ideetje om deze toe te voegen? Tevens een gemiste kans om de "Orange Peel Treatment" in het oranje te markeren o_O
 
Laatst bewerkt: