• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Uitbreiding Supernatural

Emi

Detailing guru
26 jan 2015
904
150
Zuid-Holland. Vlakbij Carclean.
Heb sinds kort de Leather Cleaner en Sealant welke ik maar een heel klein beetje heb gebruikt maar wel tevreden over.

Heb Tar & Glue Remover, Glass Polish en Sealant wel al veel gebruikt en die zijn gewoonweg top.

Het voordeel (weinig extra toevoegingen, puur) is ook het nadeel. Het ruikt reukloos of stinkt een beetje...

Natuurlijk kon ik weer eens niet wachten. Ik ben een auto gaan wassen met de Supernatural shampoo. In de aanbevolen bizarre dosering van 1:1500.

Hij stinkt naar niks...maar ruikt ook niet echt reukloos :innocent:

reuk1.webp

Schuimen doet hij nauwelijks. Onderstaande foto is genomen direct nadat de kraan de emmer met het ieniemini-beetje shampoo gevuld had. Even later was er nog veel minder schuim.

schuim.webp

Glijden gaat prima en schoonmaken ook. Maar ik kan na deze ene wasbeurt van een redelijk schone auto nog niet zeggen of de Supernatural beter of slechter is dan mijn meest gebruikte shampoo (DdJ Born to be Mild).

glij1.webp

En zo ziet het eruit na het wassen, afspuiten met de HD en drogen met de Delirium Orange Drying Towel.

zijkantdeel.webp

Die mengverhouding is zo bizar.
1:1500 = 1 ml op 1,5 ltr water = 10 ml op een emmer van 15 liter.
Je doet dan 50 wasbeurten met dat ene flesje.

Dat hij weinig schuimt komt denk ik doordat er geen extra's in zitten zoals schuim middelen of dergelijke.

Het vergelijk met BtbM is natuurlijk ook een beetje oneerlijk. 10 ml op je emmer glijdt als normaal waarbij je met BtbM dan 25 ml gaat toevoegen.
Vindt ik ook een bizar kleine hoeveelheid eigenlijk.

Maar geen spontane fan geworden dus... : unamused: