• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Uitgebreide duitse test van actuele polijstmachines/DA

Pter

Detailing guru
19 jun 2014
567
120
Via de onderstaande link is uitgebreide informatie te vinden over actuele polijstmachines/DA, Polishing Power zit er helaas niet bij :

[MOD]Link verwijderd[/MOD]
Ook staat onderaan de eerste pagina een foto waarbij met een excenter door de lak heen is gegaan bij een verhoging op de motorkap.

Veel leesplezier,
Pter
 
Dat klopt, Lupus komt uit dezelfde fabriek. Ik weet alleen niet welke specificaties zij in de machine gebruiken (daar kun je in varieren).

Jammer dat de nieuwe machines van Polishing Power niet zijn meegenomen.
 
Wellicht kansen op de duitse markt Tim, Lupus is de carclean van Duitsland. (Uitstekende service, snelle levering). Binnenkort krijgt hij ook Geyon in het assortiment. In Duitsland is her en der wel Monello te koop, echter Poorboys World is niet verkrijgbaar. Ik heb de Lupus machine gehad (inmiddels vervangen door Bigfoots 15 en mini) en het is een prima machine.
 
Justin, denk dat het hier niet fijn vinden dat je naar een site gaat waar de test staat en waar je spullen kunt kopen
 
Justin van den Berg;n398141 zei:
Waarom is de link nou weg? Lijkt me toch een mooie aanvulling ondanks dat er geen apparaten uit de carclean collectie worden gebruikt?

Zie het mod commentaar onderaan het eerste bericht.