• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Uitgegooid..

Amstier

Detailing guru
20 jan 2010
5.476
105
43
Heb een mededeling omtrent het automatisch uitgooien als je online bent. Als ik online ben op het forum word ik heel vaak er zo maar uitgegooid, en moet dan opnieuw inloggen. Zeer vervelend als je een antwoord wilt posten, en dan op de button plaats antwoord drukt en dan de mededeling krijgt hier geen toegang voor hebt. Dit gebeurd zeker twee tot drie keer per sessie. Doe ik wat fout? :weetniet

Ik heb dat ook wel eens,dat ik ineens ben uitgelogd.
Moet me dan weer opnieuw inloggen,gebeurd met enige vorm van regelmaat.

Thuis wel, op het werk waar ik in de pauze en rustige uurtjes ook wel eens inlog op het forum gebeurd het ook. En deze hebben Opera.

Van uitgooien geen last. Wel soms de "geen toegang melding" als ik de "nieuwe reactie-link" in een mailtje aanklik en dan inlog.

Vista met IE8 op een HP dv9098 (met AVG en Ad-aware)

Hans

Ik zou het gewoon persoonlijk opvatten en richting Bergschenhoek rijden en daar met stenen terug gaan gooien, zijn ze nu helemaal gek geworden :LOL

Zowel met IE als FireFox wel eens een keer meegemaakt, ik zet het gewoon weg onder de noemer:"hoort eenmaal bij de computerwereld" en maak mij er niet al te druk over

hier ook een tevreden chrome gebruiker :ja
met IE8 heb ik het wel eens gehad, met chrome nog niet :weetniet

Ik heb het nooit, en gebruik hier thuis en op de zaak inmiddels ook IE8. Maar ja, ik ben dan ook V.I.P. hier hè :-b