• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Uitlaten

Scream85

Detailing addict
4 aug 2015
82
50
Iemand een idee hoe ik de onderste aanslag van mijn uitlaten kan wegkrijgen? Al geprobeerd met Mothers Mag Polish en staalwol graden 000 maar lijkt niet te werken. Het verbetert iets maar weg is het niet.
IMG_20170620_200358.jpg
IMG_20170620_201428.jpg
 
Het lijkt anders al aardig weg te zijn. :)

Ik zie vaker dingen voorbij komen van Belgom. @Ronnie gebruikt ook een goed spulletje op zijn vrachtwagen, kom alleen niet op de naam. "King-nogwat"?
 
Ja is al een heel stuk beter maar als je inzoomt zie je nog een aanslag onderaan. Zou die graag ook nog wegkrijgen ;)
 
Thanks, maar ergerde mij aan de laatste aanslag ;).

Anyway, zal ze nog eens goed polishen en mss voorzien van een wax, proberen waard ;).
 
Een het bedrijf vlak bij Hoogezand GR gebruikt een pasta om de uitlaten prachtig glanzend te krijgen.
Ik weet niet of je daar ver uit de buurt woont maar je kunt hun ook een email sturen om naar de pasta te vragen, schrijf dan maar dat je de tip hebt gekregen van een goede klant van hun, eventueel wil ik wel bemiddelen.
Gebruik altijd voor de beste resultaten middelen wat bedrijfsmatig word gebruikt, die werken nog het beste.

Zoek maar eens op EPS:

Als er iets op dit stukje staat wat anders moet mag de MOD het ten alle tijden wijzigen of weg halen.
[mod] bij deze [/mod]
 
Laatst bewerkt door een moderator: