• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

up to date foto

Micha

Detailing rookie
18 aug 2008
14
0
DSC00029.jpg


vorige week weer wat toe kunnen voegen aan de collectie.
GC high gloss tyre protection Gel, Tyre Dressing Applicator Pad, EZ Detail Auto Brush.
 
Lijkt wel of je een winkeltje gaat beginnen.....alles zit nog zo netjes in de verpakking...... :D:
 
idd, alles leuk in de verpakking en alles flesjes netjes proper.
Is bij mij toch net iets anders, alles zit hier in één kast gepropt omdat ik niet meer plaats heb.
Mag dus niet teveel spullen meer aanschaffen,
 
Op 19 januari wat gebak afgeleverd (wegens verjaardag) bij onze grote vrienden en gelijk mijn verzameling uitgebreid.
M'n verjaardags geld tot op de laatste stuiver uitgegeven.:sob: wat zeker niet moeilijk is daar.
Want ik voel me daar net een klein kind in een snoep winkel. :D

Deze artikelen heb ik mee naar huis genomen.

DAP - DAP500 D/A (Dual Action) Polijstmachine - 220volt
Lake Country - SmartPads CCS 5.5 inch Black Finishing Pad
Lake Country - SmartPads CCS 5.5 inch Green Light Polishing / Finishing Pad
Meguiar's Professional - Synthetic Spray Detailer - M135 - 3780ml
Meguiar's Professional - Generic Spuitfles - 945ml
Meguiar's Professional - Standaard Sprayer
Mothers Wax - Fender Well Brush
Poorboys World - Waffle Weave Drying Towel - 60x90cm ,Cadeautje van Tim en zijn team
Poorboys World - Deluxe Mega-Mega Towel - Koraal - 40x68cm ,Cadeautje van Tim en zijn team
Turtle Wax - Clearvue Rain Kleer - 300ml

Dat heeft de volgende foto opgeleverd.
DSC00695.jpg


Begint heeeeeeel langzaam ergens op te lijken :-"
Verder nog heel erg bedank voor de goede uitleg en de koffie. Mijn schoonvader en ik vonden het weer heel gezellig.
 
Dibbuz zei:
Chique collectie hoor! Tijd voor iets Dodo-achtigs? :D

Ik had dit kunnen verwachten ,Ik begrijp waarom tim je heeft aangenomen.:D

Maar om eerlijk te zijn heb ik er wel aan zitten denken. Maar ik maak eerst m'n mequiars spullen op.
Ik heb een hoop andere kosten per maand en moet het echt rustig aan doen. Ik moet eerst de basis helemaal compleet krijgen.
Heb ook nog ssr 2,5 en 1 nodig.

Maar ik heb wel een ideetje. Geef bij m'n volgende bestelling een zetje Dodo Juice Lime and Dark Test Tube cadeau. :D rofl
Dan kan ik kijken of ik het wat vind.:-"
 
Ligt eraan hoe voor hoeveel je besteld :D