• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Update van de productenlijst

DC 1991

Detailing chief
16 sep 2013
148
103
33
Hallo,

Na lang zoeken, en wikken en wegen heb ik denkek een goede update gevonden qua producten.
Nu ik ben nog maar beginner dusja ....
Heb nog niet alles in bezit maar komt nog :)

Hieronder de lijst


Velgen: Iron X (weet is geen velgenreiniger maar combineer het met een goedkope reiniger)
Wheelwax - wheelwax

Insecten: Auto finesse citrus power bug and grime remover

Motorruimte: Autoglym engine & machine cleaner
Autoglym vinyl en rubber care

Ruiten: Meguiars pro glass cleaner concentrate

Zwart kunststof: Poorboys trim restorer

Chroom: Poorboys professional polish

Interieur: Poorboys naturel look

Leer: Gliptone cleaner
Gliptone conditioner

Stof: Autoglym interior shampoo

Wax: Poorboys EX-P Sealant

Shampoo: Dodo juice born to mild

Apc: poorboys apc

Polish/compound: monello veloce
mezzo
finale

Voeding lak: Poorboys Black hole

Banden: Wolfgang black diamond tire gel

Andere: Tar x
Monello kleiset
Cyber clean auto
Ceriglass
Foam: autobrite super snow foam

Verder nog kijken om een dap 900 aan te schaffen

alle commentaar is welkom :)
 
Als je toch al APC besteld zou ik de Stof: Autoglym interior shampoo lekker laten voor wat die is. Maar dat is je eigen afweging voor die €8.-