• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

USA Car eigenaar

EGE1982

Detailing rookie
8 feb 2011
21
0
Zoals het hoort, stel ik me even voor op dit forum. Ik ben sinds kort een gelukkige eigenaar van een bordeaux rode Buick PA uit '97. Ik wil deze bak (want dat is het) en de lak goed onderhouden. Hij heeft twee jaar binnen gestaan en is over twee weken helemaal klaar om de weg op te gaan.

Ik ben van plan om ongeveer de volgende stappen te doorlopen:
https://forum.Carclean.com/threads/volledig-exterieur-stappenplan-machinaal-dap500-900-20-11-15-update-geplaatst.4265/

Ik wil (nog) niet te diep in gaan op alle details en heb een lijstje gemaakt van producten die ik wil aanschaffen. Als jullie nog suggesties, verbeteringen of tips hebben, dan zijn die uiteraard welkom.


Voor het reinigen van het interieur, velgen en onder de motorkap:
- Poorboys World Bio-Degradable All Purpose Cleaner & Degreaser - 946ml

Daarna wil ik de auto wassen met:
- Poorboys World Super Slick & Suds Concentrated Wash - 946ml

Kleien ga ik nu nog niet doen (of het moet zo'n aanrader zijn dat ik het niet kan laten)

Reinigen en oppoetsen van de chrome onderdelen met:
-Poorboys World Professional Polish - 473ml

Voeden met:
-Poorboys World Black Hole - 473ml

Waxen met een sealant (auto staat altijd buiten):
Poorboys World EXP Pure Sealant - 473ml of toch de Poorboys World Natty's Paste Wax Red - Limited Edition - 235ml?

Het beige leren interieur, deuren, stoelen en dashboard behandelen met:
Poorboys World Leather Stuff - 473ml

Volgens mij moet de auto na deze behandeling er weer tip top uitzien en is deze tevens goed beschermd?!
 
Welkom,

Neem een kleisetje van Mothers
Prima prijs/kwaliteit verhouding
Gewoon proberen, ik denk dat je schrikt
Zo niet, gewoon bewaren voor later.

Hans
 
Welkom EGE1982,
Veel lees en kijk plezier.

Enne..als ik jou was zou ik gewoon meteen kleien,dan ga je veel meer resultaat boeken met de door jou gekozen (prima) produkten.

Oja,graag een plaatje bij het praatje;)