• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Vanaf volgende dinsdag (30 april) breiden wij onze verzendoptie uit met Trunkrs naast PostNL!

Helaas niet, het ging helaas te vaak mis en met zo'n dienst moet het echt een uitzondering van een uitzondering zijn dat het niet lukt. We zijn wel aan het kijken naar een extra bezorgdienst maar dat valt om meerdere redenen niet mee.

Ik vind, hoe 123inkt het bijvoorbeeld aanbied dat je kan kiezen tussen DHL of PostNL wel een goede keuze. Wordt er geen keuze gemaakt dan kiest 123. Op die manier kunnen ze in mindere gebieden die voorzien zijn van een shop, automaat op postkantoor de beste optie aanbieden.

Waar tot enkele jaren UPS een premium partij was is dit ook niet meer + het feit dat ze één van de duurdere spelers in de markt zijn.
DPD en GLS richten zich feitelijk niet op particuliere adressen.
Dan kom je mijn inziens toch uit bij DHL of PostNL. Zeker niet te beste maar qua betrouwbaarheid, automatisering opties en prijs/kwaliteit toch de betere keuze.

Achja. Iedereen maakt fouten toch?
Recent is PostNL 2 pakketjes van mij kwijt geraakt (Zelf verstuurde pakketjes!). En of duurde het leveren bij de ontvanger 3 a 4 dagen. En met DHL een dag...
Overal is wat :)

• Leuk
Reacties: Pter en AndyVR
Ik laat m'n pakketjes altijd op de zaak bezorgen. Met Postnl nooit problemen, al jaren dezelfde bezorger die ons allemaal bij naam kent, aardige kerel die nog met plezier z'n werk doet, altijd even vrolijk en in voor een (kort) praatje.

DHL, DPD, UPS enz. zijn echt een drama (ook zakelijk pakketten). Ligt er ineens een "je was niet thuis" briefje in de brievenbus terwijl we gewoon open zijn van 7 tot 17 uur... te lamlendig om binnen te komen, pakketten die in het voorportaal worden neer gegooid zonder wat te zeggen....of het pakket binnen afgeven met een chagrijnige bakkes zonder een woord te zeggen of überhaupt een fatsoenlijk woord Nederlands kunnen praten...

• Leuk
Reacties: Pter