• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

vandaag ook gefoamd

TTernie

Detailing trainee
14 jan 2012
5
47
Vandaag ook aan het foamen geweest, en er een geweldige knoei boel van gemaakt.
De K aansluiten van de karcher lekt volledig en is niet dicht te krijgen , door dat dit lekt ook geen foam maar wel volledig nat en dat kan toch de bedoeling niet zijn.

(ik heb het rode type ontvangen)
Mochten er oplossingen zijn voor dit probleem graag even posten aub.

Ik weet niet precies welke aansluiting er nu lekt. Mogelijk kan je van het merk Gardena een vervangen onderdeel vinden.

https://www.Carclean.com/product/Gardena/System-startset_08175-20_101979

Ik gok dat de bovenste aansluiting bij jou lekt. Mogelijk is het rubber uitgedroogd of door de vorst overleden.

Suc6 en hopelijk kan je ook snel schuim plezier beleven

ik heb ook de rode gekregen en die van mij lekt ook bij de aansluiting in het handvat de byjonet aansluiting. even mailtje sturen naar carclean die lossen het
wel op denk ik.

Volgens mij bedoelt de TS de aansluiting tussen het handat van de HD en de foamgun zelf. In het topic mbt de groupbuy staan een aantal mensen met vergelijkbare problemen. Misschien niet helemaal nodig om hier een nieuw topic voor te starten. Tim gaat morgen contact opnemen met AutoBrite.

Edit: zoals hierboven

Ik denk dat er een klein misverstand is , de foamlans lekt aan de koppeling met de karcher innerlijk ,water komt uit het karcher spuitstuk.
Als ik de spuit lansen van karcher er op aansluit lekt dit niet.
Bij een eerste nazicht is de diameter van AB HD foamlans een weinig groter als deze van de karcher spuitstukken (binnen diameter van het K aansluitstuk)
Perfect uitgelegd door ijceman en divingdisaster.
Dat ik een nieuwe topic gestart heb sorry maar verkeerde knop gedrukt bij het opmaken en te laat gezien.

Dat bedoel ik inderdaad. De koppeling naar je handvat welke je erin klikt en dan 90graden moet draaien. Daar schijnt het bij meerdere mensen te lekken. Bij mij overigens niet. Ga morgenochtend proberen of ik er wel dik schuim uit kan krijgen.

Vandaag de foamkit gebruikt op ene karcher die ik heb gekregen van seats en sofas en niks geen gelek werkt perfect:rules
(ook de rode loper hier, weet niet hoe het is met het oudere type)

Bij mijn Bosch doet ie t ook prima.

als je de knop naar t - teken draait komt er meer schuim uit.

Misschien dat dit bij jullie ook meer schuim oplevert.

Ik had een hoop sneeuw op de auto's.

heb maar 50ml gebruikt van de snowfoam volgende x nog een iets sterker maken voor nog meer pret:lol