• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

velg, lak bobbelt

opelmark

Detailing guru
21 aug 2011
1.004
120
N-Br 20km onder Tilburg
Toch altijd lastig, vooral bij de voorwielen is het het ergst, ideaal zou zijn opnieuw laten poedercoaten, maar dat is vrij prijzig.
iemand nog een ander idee ? misschien uitkrabben en een druppeltje lak erop ? ik zat zelf te denken aan ene extra laag blanke (spuitbus) lak erop te doen, geen idee of iemand dit al eens geprobeerd heeft

2le534k.jpg
 
Er zit (aluminium)corrosie onder en om zoiets te stoppen, is het wel beter om de losse stukken weg te halen en schoon te maken, daarna ontvetten, kleurlak erin laten vloeien en eventueel met blanke lak afwerken.
 
Dat vreesde ik al, dan zal ik binnenkort toch maar eens een potje grijs op kleur proberen te mengen, bij opel hebben ze namelijk enkel de voorkant van de velg in de grijze metallic lak gespoten, de achterkant helaas niet.