• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Velgen behandeld met Non Ferro + Poorboys

RoyR

Detailing guru
3 jan 2015
6.013
193
27
Zwolle
Hallo allemaal!

Vorige week heb ik via Marktplaats een mooie setje Cupra velgen kunnen kopen voor een leuke prijs.
Deze heb ik dus ook eerst even gecleaned, en opgepoetst, en gisteren onder mijn Ibiza gezet.

De velgen waren niet echt vies, maar ik dacht, ik spuit er voor de zekerheid maar gewoon even Non Ferro op, en daar kwam lichte vuil in de hoekjes vandaan.
De volgende dag heb ik de velgen ingesmeerd met PoorboysWorld Wheel Sealant. Ik heb 3 laagjes Wheel sealant op de velgen gesmeerd.
Je zag de glans naar boven komen, en ze werden ook lekker glad! :) Ik ben benieuwd hoe lang dit product blijft zitten.

Even wat snelle foto's, van voor & na.
bUHJWNvl.webp

aNJwt4xl.webp

VZxYsGjl.webp

VUrSfvHl.webp

HcJaj30l.webp

uQtmI4Zl.webp

LTnxWTHl.webp

Groet,
Jora

Die Poorboys is goed spul, ben er zelf erg tevreden over.
Waar heb je de remklauwen met geverfd als ik vragen mag?

Ik heb bij de lokale autogroothandel een Motip remklauwenverfsetje gekocht voor €20. Hierin zit remmenreiniger, verharder, verf, kwastje en een spatel. Iets mengen met de verharder die erbii zit. En dan de 1e laag dun aanbrengen. En 1 uurtje wachten, en dan de 2e laag aanbrengen. Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk

Guy;422679 zei:
@jora, Bedankt, ben benieuwd hoe de verf zich houdt. :-)^
Daar ben ik ook benieuwd naar! Maar aan de reactie van Benjamin te lezen, zit dat wel goed.

benjaminLD;422680 zei:
Zo'n verfsetje is top! 2 jaar mee rondgereden op mijn vorige auto. Geen klachten over :)
Bleef het ook zitten als je er met de hoge druk opging? Aangezien ik dat altijd afspuit omdat daar de meeste remstof en rommel inzit. Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk

Jazeker!
Het is 2 componentenlak dus dat is sowieso sterk spul.
Zorg er alleen voor dat de remklauw goed schoon is van tevoren, en ontvet hem met de bijgeleverde remmenreiniger. Maar dat lijkt me vanzelfsprekend ;)

benjaminLD;422719 zei:
Jazeker! Het is 2 componentenlak dus dat is sowieso sterk spul. Zorg er alleen voor dat de remklauw goed schoon is van tevoren, en ontvet hem met de bijgeleverde remmenreiniger. Maar dat lijkt me vanzelfsprekend ;)
Ok. Dan zal het wel goed komen. :) Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk