• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Velgen ernstige rem/ijzerdeeltjes

yassin_casa

Detailing rookie
2 sep 2010
7
0
Goede middag beste mensen,

Ik ben sinds kort in het bezit van een bmw met zwart gelakte velgen. Deze velgen waren erg vuil. Ik heb ze alle 4 behandeld met sonax xtreme wheelcleaner. De achterste velgen zijn aardig gelukt (niet alles is weg) maar de voorste zijn nog steeds drama. Ik heb ze eerst met dasty onverdund behandeld en toen dat niet lukte sonax in huis gehaald. Nu dit ook niet werkt weer ik het ook niet meer. Heeft iemand een oplossing?

conv_2234.webp

conv_2235.webp

conv_2236.webp

Laatst bewerkt door een moderator:
Non Ferro ff opspuiten in laten werken en evt met een zachte kwast dit nog een keer inwerken. Indien nodig de behandeling herhalen, mochten er veel teerspetters op zitten zou je ook eens naar Gyeon Tar kunnen kijken.

Onwijs bedankt mensen! Kom net terug van carclean in Berkel en rodenrijs waar ik van een hele aardige dame een demo heb gekregen met de monello non ferro. Ik hoop dat ik het er goed af krijg. Ga er vanavond mee aan de slag en de bevindingen zal ik hier posten.

Gr

Hey Peeps,

Zoals ik van een recent review/test had vernomen werkte de Sonax, die de TS heeft gebruikt, net zo goed als Non-Ferro. Ligt er alleen aan of je velgen in de wax staan, of niet, want Sonax haalde deze zo goed als weg. Meer info in de link.

Ooh, en ik gebruik al jaren 'Davidoff Non Ferro' als Eau de toilette . Trekt meer chickiess aan dan Axe Bodyspray!

Greetz

De Sonax is idd ook een 'non-ferro' product. Ik verwacht dat non-ferro niets toevoeg aan de Sonax.

mijn idee: nogmaals met Sonax (sommige deeltjes ijzer hebben meer tijd nodig, maar non-ferro is natuurlijk ook prima) en als dat niet helpt een anti-teer middel zoals Ric325i voorstelde.

succes