• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Velgen polijsten!?

william6j

Detailing rookie
12 jun 2014
9
0
Hallo iedereen. Wil graag m'n velgen gaan polijsten. Wie kan mij vertellen wat ik hiervoor nodig heb. Heb een dap900 en een pro900 en verschillende pads incl de wollen pad van meg. Ik zie ook wel eens zon bal voor op een boormachine voorbij komen. Tips zijn welkom!! Gr William

Een cone kan handig zijn om overal tussen te komen. Deze plaats je in je (accu) schroef/ boormachine

Beetje afhankelijk van het model velg, maar een cone wil je zeker hebben idd. Kost wel wat, maar als je overal bij wilt kunnen komen, kun je niet zonder.
Rest van de spullen heb je al zo te zien.
IMG_20140413_210513.webp

IMG_20140413_210601.webp

Super antwoorden! Het zijn toevallig precies de velgen als op de foto van Eelco. Wat een glans. Dat moet t bij mij ook worden. En welke cone zou k het beste kunnen pakken en kan ik met een cone zowel polijsten als finishen?

Haha je naam deed me al zoiets vermoeden.:-D

Ik zou een zwarte of blauwe cone pakken, mezzo en finale werkt met beide wel, heb ik ook gedaan. Waar mogelijk werken met dap, voorkant spaken heb ik met de rotary gedaan, is wel wat rastig door de draaing van de spaak..