• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Velgen wax/bescherming zwart chrome

Michelvh

Detailing trainee
5 jan 2016
13
25
31
Beste,

Sinds kort heb ik nieuwe velgen in het zwart chrome onder mijn auto zitten en ben ik zoek naar een nieuwe wax of iets anders om dit mooi te houden. Onderstaand wat foto's van de velgen

20160411_141504_zpsjm4ldueq.webp

IMG-20160414-WA0008_zpsujghffer.webp

• Leuk
Reacties: DonButtie
ik zweer gewoon bij de collinite 845
doet het op lak erg goed en zal op die black chrome ook erg goed doen en worden ze ook niet snel dof.

maar miss dat er andere speciale velgen waxen het beter doen op het blak chrome maar dat weet ik dan weer niet

bedankt voor jullie snelle respons...kan ik weer mee vooruit. Wellicht dat mijn keuze gaat vallen op de Gyeon kit

Heb vorige maand een set velgen himalayagrijs met gepolijst front in de Gyeon - Q² Rim - 30ml gezet.Met een beetje te lezen op dit forum en veel goede tips van andere detailers heb ik ze dan in de Rim gezet.Je velgen blijven langer zuiver en zijn zo met een zacht sopje gekuist.
Voor je begint wel goed voorbereiden en zeker je tijd nemen als je Gyeon - Q² Rim of een gelijkaardig product er op gaat zetten.
Veel sucses ermee.

Ik zweer nog altijd bij de (helaas bij Carclean niet verkrijgbare) Rimwax van Smartwax.