• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

velgschade, wat nu?

BrunoV

Detailing chief
5 jan 2013
600
100
Vandaag, uit hoffelijkheid :|~* , een bocht een ietsje ruimer gemaakt dan hij was.
Resultaat:
p1000341h.jpg

:-&

kan dit hersteld worden?????????
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Kan gemaakt worden. Ik weet niet of het qua afstand een optie is maar zoek eens op google naar: velg reparatie zeeland.
 
ik geloof dat renault niet al te duur is met velgen.... Ik zou eerst eens informeren wat een nieuwe kost.
Oplassen en spuiten loop al snel in de papieren en blijft je risico met kleurverschillen houden enz.
 
Valt mee, in NL kijk je geloof ik naar zo'n €100 per velg incl richten en lassen etc etc. Belgen zijn vaak nog goedkoper met dat soort dingen.
 
Bedankt mensen!
Ik wist dat ik hier op het forum me al snel minder slecht zou dankzij jullie reacties. Morgen tweede werk (eerst de kindjes): Renaultgarage bellen en informeren naar een nieuwe velg. Gesteld dat ik een nieuwe velg koop kan ik de beschadigde dan een beetje herstellen (de randjes van de schade eraf vijlen) en deze velg dan gebruiken voor het reservewiel. Mijn GS heeft een volwaardig reservewiel, maar wel op een zwarte stalen velg.
 
Je kan het ook wat bijplamuren. M'n pa heeft zo al enkele velgen bijgewerkt thuis... En dan spuitbusje grijze lak kopen (€15,00 ongeveer) en het is gefixt :)
Op de velgen van m'n ma zit het na 4 jaar er nog steeds op.
 
ik zag zaterdag bij onze automat Veendam een velgen reperatieseje

misschien kun je contact op nemen automat in de buurt bij jou
 
Nieuwe velg bij Renault zou net geen 250 EUR kosten. Via mijn bandenman ben ik in contact gekomen met een zeer goede velgenman (volgens de bandenman dan toch, maar die lijk ik wel te vertrouwen). Herstellen zou 108 EUR kosten. Telkens inclusief band de- en monteren en uitbalanceren. Ik denk dat ik toch voor de herstelling ga gaan.