• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

verf incidentje

8-o wat een nachtmerrie, gelukkig heb je het blijkbaar wel van de auto af kunnen krijgen.
Maar wel weer tekenend dat de gebruikte spuitbus zo op straat wordt geflikkerd na het karwei. Blijkbaar ook te stom om na te denken wat men kan aanrichten om zo ter plekke te werk te gaan met spuiten. Je moet dan toch echt oogkleppen opzetten en je verstand op nul zetten volgens mij :weetniet .

Ik hoop voor je broer dat jij alles weer netjes krijgt.

Damn! Wat lopen er toch een stelletje halve gare rond op deze aardkloot. Wel mooi dat je het bijna helemaal weer strak hebt gekregen. Alleen de trims nog, hoop dat het je lukt!

lak is zo goed als schoon,
rubbers en trim alleen nog, ik denk dat dat vernieuwen word, al ga ik eerst ALLES uit proberen voordat er nieuwe op komen..
ik denk aan bijvoorbeeld die lijm/verf trim restorer van valma of turtle..
of afbijt o i d..

en indd, nachtmerrie is/was het zeker..

uiteindelijk was het niet echt spuiten, maar meer dronken mensen, die aan het spelen waren met een spuitbussie..
en waarschijnlijk heeft iemand er overheen gereden, gezien hij plat was in het midden

Maar dit is gedaan op de parkeerplaats bij je thuis? Dan is toch zo te achterhalen welke malloot dit op z'n geweten heeft?! Wat een idioot!!

uiteindelijk is dit indd gebeurd op de straat achter het huis, op de parkeerplaats..

en ja, het is makkelijk te achterhalen wie het heeft gedaan..
maar zoals ik al zei, dat wil ik niet eens weten

Probeer eens met pindakaas op je trims... het werkt om wax- / polijstresten te verwijderen uit de groeven... misschien ook verfspetters?

Nou, ik zou die persoon laten betalen voor het opnieuw overspuiten van de beschadigde delen. Wat een idioot zeg! Zelf niet meer mee bemoeien en je broertje laten oplossen dmv. de verzekering en een briefje in de brievenbus van de eigenaar van de gespoten auto. Je foto's zeggen genoeg, denk ik. Ook even een briefje in de brievenbussen van de buren met het adres van de spetteraar. Dat zal m leeren! Dwaas!

nou ja, dan het hele verhaal..

er is een set velgen gespoten in een afgesloten garage..
deze garage is van een maatje van me.. iemand die ik al bijn 20 jaar ken, en mee om ga.
die is samen met een buurman (waar ik tevens goed mee bevriend ben) bezig geweest..
ook is er een deel van een deur zilver gespoten..
hierna kwam er een hoop bier e.d. en is er wat geklooit..
toen is de spuitbus (met nog een deel verf erin) buiten de poort gelegd, achter/onder een deken die daar ook lag..

nu heeft iemand die spuitbus op de parkeerplaats neer gesmeten, en een andere, nieuwe buurman heeft daar overheen gereden.

me broertje's auto stond hiernaast..

en zo is het ongeveer gebeurd.

spuiten? hoezo spuiten? de enigste schade is door mijn toe doen gekomen (buiten de plastic trims en spiegeldriehoek)

Ah, ik begin het te begrijpen.. Tsja, sommige mensen moet je ook geen alcohol geven...

Nou, wees dan maar blij dat het met deze sisser afloopt!

heb inderdaad al de afspraak staan, dat als het helemaal niet lukt met de trims, die gewoon handje contantje vergoed worden