• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Verfschade en krassen

Dylanvdw

Detailing rookie
16 jul 2014
3
0
Ik heb een paar maanden terug wat schade opgelopen tegen een hoge stoep te rijden en een ingezakte weg. Inderdaad de wegen in België trekken op niks. Mijn vraag is wat kan ik eraan doen? Ik ben namelijk een doe het zelfer om de kosten te besparen. Dit is een foto van de beschadigde plaats
2vvsvhl.webp

Dat is een flinke schade ... stukje weg, rest gebarsten
Misschien is een beschermlaag als de 3M een oplossing om het wat te verbergen
Vooraf glad schuren en wat polijsten en dan de 3M

Anders wordt het echt spotrepair ...

RedCat;n399677 zei:
Dat is een flinke schade ... stukje weg, rest gebarsten Misschien is een beschermlaag als de 3M een oplossing om het wat te verbergen Vooraf glad schuren en wat polijsten en dan de 3M Anders wordt het echt spotrepair ...
Heb je niet iets zoals plamuren wat schuren en dan spuiten? Ik dacht meer aan zoiets maar dan op een stappenplan. Ik ben wel zeer handig in zulke dingen. Maar ben gewoon niet vanplan om naar de garage tegaan.

Ja, heel erg bedankt voor de hulp RedCat! Precies wat ik zocht. Ik ga dit wel met een spuitbus doen op kleur maar ik denk niet dat dat zoveel verschil uit maakt.