• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Verkeerde pads op polijstmachine?

Fordfietse

Detailing rookie
4 sep 2019
3
12
Hallo iedereen,
Ik heb voor het eerst een polijstmachine aangeschaft, en heb gelijk de machine gebruikt op mijn auto.
Alleen nu heb ik het probleem dat wanneer ik begin met polijsten het polijstmiddel alle kanten op vliegt. Zou dit kunnen komen door het gebruik van verkeerde pads?
 
Eerder een probleem in de werkwijze denk ik

Drie erwtjes polijstmiddel is genoeg, machine eerst op de lak zetten en dan pas starten
Andersom ook, eerst uitzetten en dan wachten tot hij stil staat en daarna pas optillen
 
  • Leuk
Reactions: Cordoba
Ik “stempel” de pad met polijstmiddel over het werkgebied ,dan starten met lage snelheid om het Polijsmiddel te verdelen en daarna gaat pas de snelheid van de machine omhoog
 
Hallo iedereen,
Ik heb voor het eerst een polijstmachine aangeschaft, en heb gelijk de machine gebruikt op mijn auto.
Alleen nu heb ik het probleem dat wanneer ik begin met polijsten het polijstmiddel alle kanten op vliegt. Zou dit kunnen komen door het gebruik van verkeerde pads?

Wat voor machine heb je, DA of een rotary?