• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Verschil tussen LC SmartPads CCS 5.5 inch Red Soft en LC SmartPads CCS 5.5 inch Blue

Roeland

Detailing rookie
8 okt 2009
141
0
Kan iemand mij het grote verschil uitleggen tussen deze 2 machinale pads.
Beide geschikt om vloeibare waxen aan te brengen en een cuttingfactor van 0 volgens de product omschrijving bij CC.
Zijn ze tóch allebei hetzelfde en is het puur welke je het fijnste vindt om te gebruiken of zitten er meer verschillen in ?
 
Er is heel weinig verschil tussen beide pads. De rode pad is nog iets zachter en fijner van structuur als de blauwe. Na een tip van Cees (goku) heb ik de blauwe pad geprobeerd met Dodo's Lime prime voor hele lichte (lees: fijne) krasjes.
 
Als het geschikt is om lichte krasjes weg te werken dan is Poorboys World Professional Polish ook geschikt voor de rode pad, toch?
Of kan ik daar beter de witte LC pad voor gebruiken?
 
Neem voor de Professional Polish de witte pad. Dan heb je wat meer bite. De PP heeft namelijk geen schuurkorrel en de blauwe pad geen bite.