• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Verschil wolfgang tire gel?

Kj

Detailing rookie
19 nov 2012
2
0
Goede dag!
Nadat ik jaren zeer tevreden gebruik maak van wolfgang black tire gel heb ik recent bij cc een nieuwe fles gekocht (v3.0)
Het valt me echter zojuist bij het openen op dat de inhoud nu een wittige substantie is, in tegenstelling tot de eerdere flessen die ik heb gehad, deze hadden gewoon een kleurloze inhoud.
Ook lijkt het product wat dikker en neemt het naar mijn idee minder snel op.
Klopt het dat dit product flink veranderd is t.o.v de voorgaande jaren en moet ik er gewoon even aan wennen of heb ik een fles die niet meer goed is?
Alvast bedankt!

Ik heb hetzelfde ondervonden. De 3.0 vind ikzelf niet zo prettig als de eerdere transparantere versie. Ik heb het idee dat deze wat vlekkeriger werkt. Het doet trouwens niets af aan de werking , je moet hem alleen egaler op proberen te brengen.

Ok, duidelijk.
Ga er dan gewoon eens een tijdje mee werken en kijken of het werkt.
Was over de eerste versie altijd super tevreden.