• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

verschrikkelijke peugeot partner

luc

Detailing addict
6 mei 2010
492
62
50
zoals de titel al zegt heb ik het interieur van een pug partner onder handen moeten nemen.
Is gewoon verschrikkelijk wat sommige mensen uitsteken met de wagen van hun werkgever, auto is van 2008 met slechts 66.000km op de teller.
Begonnen met een grondige stofzuigbeurt dan de voorste stoelen gedemonteerd en aan de slag gegaan met de tapijtreiniger in combinatie van dry ex en apc.
Het dashboard en alle andere plastic onderdelen eerst met een vochtig doekje opgewreven dan met apc om af te werken met vinyl & rubber care van auto glym.
Ruiten gedaan met spray & wipe.
Stoelen terug gemonteerd en nog eens nagegaan met de stofzuiger.
13 uur in totaal gewerkt, maar beter als dit kreeg ik hem niet.
Eigenaar was zeer tevreden
cimg3179a.jpg

cimg3180q.jpg

cimg3181c.jpg

cimg3183r.jpg

cimg3190.jpg

cimg3193m.jpg

cimg3195u.jpg

cimg3196y.jpg

cimg3201.jpg

cimg3202g.jpg


Thx 4 reading
 
Een geweldige metamorfose, complimenten.
Ik geloof niet dat ik eraan begonnen zou zijn, wat een varkenskot zeg.
 
ja wist zelf niet of ik eraan wou beginnen, maar vond het wel een uitdaging.
@ RST smurf: extractor of tapijtreiniger, zelfde toestel andere benaming;)
 
De voorstoelen zijn echt te ver heen, maar wat een verschil....

Kan me trouwens niet voorstellen om met zo;n auto te rijden....:-&
 
luc;307563 zei:
Is gewoon verschrikkelijk wat sommige mensen uitsteken met de wagen van hun werkgever

Breek me de bek niet open... Als ik zie hoe sommige collega's met hun auto omgaan... :(

Echt, als dat een werknemer van mij geweest zou zijn, had-ie zijn biezen mogen pakken... Dat ik als werkgever een auto ter beschikking stel, geeft je geen vrijbrief om die auto als een stuk vuil te behandelen...
 
Krijg al kippenvel bij het zien van die zwijnenstal.
Onvoorstelbaar, je kan duidelijk zien dat er al tijden geen stofzuiger door heen is gehaald.
 
Respect hoor, die had ik nog 1 keer schoon gemaakt..............met een vlammenwerper! :grinning:
 
Netjes hoor. Vraag me af hoe het er thuis uitziet, bij degene die in deze auto rijden :confused:

in ieder geval respect voor het eindresultaat!
 
Respect!

Onvoorstelbaar dit! Ik heb ook af en toe 'zwijnen' van klanten, maar zoiets heb ik nog nooit meegehad...
 
erikjeeh;307684 zei:
Netjes hoor. Vraag me af hoe het er thuis uitziet, bij degene die in deze auto rijden :confused:

in ieder geval respect voor het eindresultaat!

Volgens mij woont hij er in, wat een beest zeg. 8-())
Maar je hebt het weer aardig schoon gekregen.
 
Ongelooflijk. Km-stand niet extreem hoog en leefdtijd van de auto niet eens zo oud, maar dat het er dan zo uitziet... Mijn mond viel open! :( Er zitten zelf al gaten in de bekleding.

Respect, dat je het nog zo netjes hebt gekregen. :)^
 
Het is inderdaad een hele verbetering, wou nog een stapje verder gaan om hem nog properder te krijgen maar ik denk dat een beter resultaat zo goed als onmogelijk was en daarom ook tijdsverspilling.
Soms moet je weten wanneer te stoppen.

Bedankt voor de reacties