• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Verse hars(6-7 uur) verwijderen!?

Siemoo

Detailing rookie
14 okt 2010
23
2
Beste forum collega's,

Vandaag heb ik een collega geholpen met verhuizen. Zonder na te denken mijn auto onder een boom gezet.
Kom ik net bij mijn auto, helemaal onder de hars. :|~*

Baal als een stekker, had de auto gister volledig gewassen. Hoe kan ik het nu het beste aanpakken? Ik heb geen tijd om te kleien maar wil het ook niet laten inbranden of zoiets.

Hebben jullie tips?

Alvast bedankt!

Simon

Altijd handig om de Valma harsverwijderaar in je bezit te hebben:lol

Je zou kunnen proberen om een natte hete doek er een tijdje op te leggen, dan moet je het wel weg krijgen omdat het nog "vers" is.

Bedankt voor je tip! Heb deze gelijk in mijn bestellijstje gezet!

Ondertussen aan de auto begonnen. Ben erg blij! Nagenoeg alle hars is weg.
Wat ik heb gedaan:

- Auto afspuiten met koud water
- Alle vlakken delen ingespoten met PB Bug S. 1:3 en laten intrekken
- Auto opnieuw afgespoten
- Auto gewassen met 2 emmer systeem
- Drogen:lol
- Ramen met NXT glass cleaner

Daarna gelijk maar weer even het karakter van de auto gedaan :-d

Resultaat is goed. PB Bug S heeft best goed gewerkt. Merkte dat de hars er makkelijker afging.
A.s. donderdag de vlakke delen kleien voor maximaal effect8-o

Blij dat je auto weer schoon is. Ik weet niet wat er onder de Bug S. van Poorboys zat, maar wat het ook was, dat is nu ook weg.
Je auto is nu dus wel onbeschermd en heeft behoefte aan bescherming. (Ja, ik weet dat je volgende week gaat kleien).

Nogmaals blij dat die meuk eraf is en fijn dat je verteld hebt hoe je gehandeld hebt.

Hallo,
had dit van de week ook voor,naar een begrafenis geweest en onder een boom gestaan:elke cm stond vol met die plekjes .
Heb dan maar s'avonds terug de auto helemaal gewassen met de shampoo van pb en alles was er af(warm water + warm spoelwater gebruikt)
Dan vervolgens nog maar eens een laagje mothers synwax er op gezet,hihi:lol
groeten danny
ps:kijk ook eens in de showroom naar mijn auto ,wil je?? Alvast bedankt!:-b