• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Verweerde en wit uitgeslagen trims

LucasA

Detailing trainee
30 mrt 2013
25
27
hallo,

ik had een klein vraagje over de kunststof bumpers van mijn auto.
deze zijn goed verweerd en wit uitgeslagen en ik wil deze graag weer zo goed als nieuw krijgen.
ik had al op het forum gezocht en kwam het volgende tegen:

black wow alleen zeggen ze dat deze erg vettig is.
poor boys trim restorer hier over las ik dat deze goed werkt maar niet als je bumpers heel erg verweerd zijn.
verder had ik nog een review gezien over de Dodo Juice - Supernatural Gloss Trim Sealant Kit. alleen is deze vergeleken met de rest redelijk prijzig.
nu was mijn vraag hebben jullie hier ervaringen mee en wat raden jullie mij aan?
alvast bedankt!

Lucas

+1

Black WoW werkt ook wel goed. Maar ik moet eerlijk bekennen, sinds ik DLUX ontdenkt heb, staat de Black WoW stof te verzamelen.
Het haalt de kleur ook enorm op. Geen last van eventuele uitlopers enz.
Op voorhand eventjes de trims onder handen nemen met een wonderspons.

Wonderspons

Bedankt voor de reacties jongens!
deze is alleen helaas uitverkocht en wilde mijn bestelling vanavond de duur uit doen... deze na bestellen of is er een goede variant die ik kan bestellen?
alvast bedankt!

Zelf heb ik afgelopen weekend Black Wow gebruikt. WOW die zijn echt weer helemaal zwart!:jippie
Standtijd schijnt ook goed te zijn maar daar kan ik dus nog niets over zeggen. Het resultaat vond ik echt erg goed!

Wat ook nog een optie is.. Ookal is het er misschien niet voor ontworpen/bedoeld.

Thx to McShine

Toen ik mn huidige leasewagen kreeg had ie nog maar 8 maanden te gaan. En wou er dus persoonlijk niet teveel geld meer insteken qua detailing.
Reload heb ik toch, dus deze methode geprobeerd op raamrubbers/lijsten en spiegelkappen.

Resultaat na alle lagen was/is nog steeds verbluffend.

En het is zo zuinig, met de sample kom je al een heel eind mocht je eerst willen proberen.