Na vanmorgen nog een keer het resultaat van de poetsmeeting in Budel bekeken te hebben, ben ik begonnen aan een project waarvan ik me al vaak afgevraagd heb "wat zou ik daar handmatig nog van kunnen maken"
Dat de lak verweerd was was opzich geen probleem, totdat er een andere deur in moest vanwege aanrijding(links).
Ben mezelf niet druk gaan maken over krasjes ed want de auto zat er vol mee en was zelf hier en daar door de lak (steenslag ed)
stappenplan:
Wassen met SS&S en 2-emmer methode
door de vuiligheid op de auto gleed de PB waffle weave drying towel moeilijk over de auto dus kleien was zeker wel nodig
Kleien met S&W
Professional Polish met witte pad
Black Hole met zwarte pad
Natty's white met rode pad
Trims ontvet met APC 1:15(geloof ik) en behandeld met trim restorer
Ramen en Lak rondom de trims behandeld met Spray & Wipe
Bandengel of ed heb ik niet en morgen gaat ie toch weer door de slijk, dus banden heb ik gelaten voor wat ze zijn.
Interieur mag schoonvader zelf doen.
foto's voor
foamen
foto's na
zoek de witte pad
klei gaat in de vuilnisbak is zelfs voor de velgen te zwart
Ja meneer Dikkie dik doeken zijn oranje
nou maar hopen dat alles nog schoon wordt
Dat de lak verweerd was was opzich geen probleem, totdat er een andere deur in moest vanwege aanrijding(links).
Ben mezelf niet druk gaan maken over krasjes ed want de auto zat er vol mee en was zelf hier en daar door de lak (steenslag ed)
stappenplan:
Wassen met SS&S en 2-emmer methode
door de vuiligheid op de auto gleed de PB waffle weave drying towel moeilijk over de auto dus kleien was zeker wel nodig
Kleien met S&W
Professional Polish met witte pad
Black Hole met zwarte pad
Natty's white met rode pad
Trims ontvet met APC 1:15(geloof ik) en behandeld met trim restorer
Ramen en Lak rondom de trims behandeld met Spray & Wipe
Bandengel of ed heb ik niet en morgen gaat ie toch weer door de slijk, dus banden heb ik gelaten voor wat ze zijn.
Interieur mag schoonvader zelf doen.
foto's voor
foamen
foto's na
zoek de witte pad
klei gaat in de vuilnisbak is zelfs voor de velgen te zwart
Ja meneer Dikkie dik doeken zijn oranje
nou maar hopen dat alles nog schoon wordt