• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Verweerde headunits

veel beter zo. Ik ben naar aanleiding van je onderwerp beginnen letten op de koplampen van Clio's. Dit is inderdaad een heikel punt... amaai, gele, doffe dingen allemaal, zelfs van wagens die weinig km doen.
 
Klopt ze hebben het één voor één. En als een auto het niet heeft is de kans groot dat hij een keer schade heeft gehad.
 
De koplampen van mijn broertje zien er ook uit als nieuw. Als hij mij uitlacht, zeg ik altijd; schadebak! Of van een liefhebber geweest. ;)
 
ex-mooseman;327042 zei:
veel beter zo. Ik ben naar aanleiding van je onderwerp beginnen letten op de koplampen van Clio's. Dit is inderdaad een heikel punt... amaai, gele, doffe dingen allemaal, zelfs van wagens die weinig km doen.

Inderdaad! Hier in de straat lijkt het wel een virus. Mijn buren, overburen en 2 deuren verder hebben een Clio 2. En buren aan de andere kant een Clio 3. De moeder van mijn buren ook een 2. Dus, zo nu en dan staan er 6 Clio's op een knap. Slechts 1 met opgeknapte lampen in goede staat verkerend. Zo ook de lak. ;)