• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Verweerde lak

jaknikker

Detailing rookie
10 apr 2011
3
0
Wie kan mij helpen met deze kwestie??

Het is net of de wolken weerspiegelen in de lak, ware het niet dat de lucht strak blauw was.....
De "wolken" zijn verweerde plekken, en nu is mijn vraag: kan ik hier nog wat aan doen? en zo ja, hoe??
Verder zijn er nog een aantal grotere en kleinere lakbeschadigingen, de auto heeft geen schuld denk ik zo die is van 1996
Wie wil en kan mij voorzien van zijn of haar expertise?

dit is zo als het er nu uitziet.
autolakmark.webp

Pas even je profiel aan zodat we weten waar je (ongeveer) zit
Zo te zien is de lak echt ver heen, maar soms is dat nog aardig te herstellen
Zal van dichtbij bekeken moeten worden

Hans

Ik zie in je voorsteltopic dat het een Mazda Xedos is, nu lijkt het mij dat deze een blanke laklaag heeft, als je dit soort plekken hebt, dan ben ik bang dat je hier een gevalletje "clearcoat failure" hebben, oftewel, er is een probleem met je blanke laklaag... hier is niets tegen te doen op de spuiter na. Maar om dit zeker te weten moet er even iemand naar kijken.

aan de witte randjes te zien idd clearcoat failure, als je daar met een DAP oid overheen gaat zal het alleen maar erger worden ben ik bang, zeker niet in de buurt komen van die kleine witte vlekjes..

idd blanke lak probleem,blanke lak laat los van de basislak,enige oplossing schuren ,spuiten.