• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Verwijderen korte stugge hondenharen.

bert888

Detailing addict
1 mrt 2011
24
50
Papendrecht
Ik krijg de korte stugge zwarte hondenharen niet verwijderd van de crème kleurige hemel van de station.
Welke borstel is daar het beste voor?
De haren lijken wel zwarte naalden :relieved:
 
Een borstel met haren werkt het beste bij lange en buigbare haren omdat die aan de borstel hechten
Stugge haren hechten niet lekker aan een standaard borstel, wel aan zachte kunststof / rubber
Er zijn speciale borstels (zie link in bericht hieronder) / wissers / handschoenen voor dit soort werk
Desnoods een plakroller die je gebruikt wordt voor pluisjes
 
Laatst bewerkt:
Hier een Franse bulldog en mopshond. Een ruitenwisser werkt perfect op onze stoffen stoelen en autobekleding. Ik heb zelf recent een lillybrush gehaald omdat die wat fijner werkt in de hoekjes van de vloerbekleding. Het rubber plakt wat aan de haren en trekt ze dan los genoeg dat de stofzuiger ze eruit kan halen. Soms een enkele haar die ik er met de vingers uit moet plukken