• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Verzending gratis vanaf....?

koperos12

Detailing rookie
23 nov 2009
96
0
Op de website staat onder het kopje 'info' dat verzending gratis is vanaf Euro 50,-

Bij het bekijken van de winkelwagen is er spraken van gratis verzending vanaf Euro 60,-....

Welke is het nou? :weetniet

Misschien een update geweest en 1 van de 2 nog niet aangepast?

ik had in mijn winkelwagen een bedrag staan voor 65 euro of zo, bestaande uit 4 producten waarvan een gallon en wilde betalen via IDEAL.
maar er stond wel verzkosten bij van 2,25, vond dit vreemd want bij eerdere bestellingen was t vanaf 60 wel gratis elke keer

Eerdere reactie van Dennis in GLS topic (#145)

Er zitten toeslagen op grote producten zoals emmers, tassen en grote borstels. Misschien dat het daardoor komt.

Hans

verschilt ook met verzenden met TNT of GLS, bij mijn bestelling vorige week met TNT 0,75 extra betalen met ideal en met GLS niets extra's hoeven betalen, dus maar met GLS laten komen( we blijven toch Hollanders he:-" )

tamer zei:
ik had in mijn winkelwagen een bedrag staan voor 65 euro of zo, bestaande uit 4 producten waarvan een gallon en wilde betalen via IDEAL.
maar er stond wel verzkosten bij van 2,25, vond dit vreemd want bij eerdere bestellingen was t vanaf 60 wel gratis elke keer

Heb recent ook nog een order gehad van > Euro 70,- en zaten ook extra kosten bij.
Verder niets groots bij de order (alleen wat pads, doeken, wax, etc... kleine dingen).

Snap ook niet helemaal waar dat vandaan komt....

@koperos: Denk dat je dit soort gebeurtenissen beter direct via CC kan bevragen dan op het algemene forum. Heb je meteen het juiste antwoord en kan er actie op worden genomen :)

Extra kosten kan alleen komen door : verzending met TNT, verzending onder rembours, verzending van moeilijke producten (emmers, lange borstels, stofzuigers, producten waar meerdere verpakkingen voor nodig zijn etc.)

Als iemand een duidelijk voorbeeld heeft dan controleren wij het even, wellicht zit er ergens een foutje. Het systeem om de verzendkosten te berekenen is redelijk complex en we zijn hiermee uniek in Nederland.

@ tim, persoonlijk 1 euro, 2 euro extra. Ik zal er niet van wakker liggen. Maar ik had in mijn winkelwagen de meg wb, carrand droogdoek, mothers wheelbrush en nog wat kleins.

er kwam een bedrag van 1,25 of 2,25 boven op via TNT via IDEAL.

ik doe er niet moeilijk over, maar ik heb zwaardere orders binnen gekregen dan deze bestelling. ik vraag me af of het dus door een gallon kan komen.

koperos12 zei:
Heb recent ook nog een order gehad van > Euro 70,- en zaten ook extra kosten bij.
Verder niets groots bij de order (alleen wat pads, doeken, wax, etc... kleine dingen).

Snap ook niet helemaal waar dat vandaan komt....

Even nagekeken en het is heel logisch, je hebt ervoor gekozen om te verzenden met TNT Post, met GLS zou het gratis zijn geweest.

TNT is duur en is dit jaar nog eens flink duurder geworden. :'(

tamer zei:
@ tim, persoonlijk 1 euro, 2 euro extra. Ik zal er niet van wakker liggen. Maar ik had in mijn winkelwagen de meg wb, carrand droogdoek, mothers wheelbrush en nog wat kleins.

er kwam een bedrag van 1,25 of 2,25 boven op via TNT via IDEAL.

ik doe er niet moeilijk over, maar ik heb zwaardere orders binnen gekregen dan deze bestelling. ik vraag me af of het dus door een gallon kan komen.

Ook voor jou geldt hetzelfde, je kiest voor TNT als alternatief wordt toch heel duidelijk (en gratis) GLS aangeboden.

Kom op mannen, zo onduidelijk is het toch niet. GLS is goedkoper en met GLS kan je dus vanaf € 50,- gratis verzenden (uitzonderingen daargelaten), TNT is veel duurder en daar ligt de 'gratis' drempel dus ook een stuk hoger.

Wij moesten bij TNT altijd de kosten meer dan redelijk voor onze rekening moeten nemen, nu we een alternatief hebben (GLS) hoeft die kunstgreep bij TNT minder strikt toegepast te worden. Tel daar de prijsstijging van 2010 voor TNT op en je zit op een hoger orderbedrag, maar dat maakt GLS meer dan goed.

plus de levering van gls is in mijn ogen..
beter..

jammer dat ze alleen niet op zaterdag werken (bij de meeste dan, rogier scheurt hier zaterdag's ook gewoon rond)