• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

[Vies]Volvo interieur aangepakt

Binnetie zei:
Ik ben er ongeveer 5,5 uur mee bezig geweest. De tijd ging erg hard. Hoe lang doen jullie gemiddeld over een interieur klus?

Doe alleen mijn eigen auto's, heb nog nooit een auto van iemand anders gedaan. Mijn interieur is eigenlijk nooit echt vies. Ben zo'n half uurtje bezig.
 
:)^ voor het eindresultaat!
Dat interieur zag er echt ranzig uit. Ik zou er niet snel bij instappen.
Dan loop ik nog liever naar huis. :)
 
Het gekke was dat zij er ook in een lange jas uit kwam, er werd dus daadwerkelijk in gereden. De achterbank wat vrijwel altijd plat om spullen te kunnen vervoeren. Op de bijrijdersstoel heeft denk ik nooit iemand meer durven zitten.
 
Binnetie zei:
Ik ben er ongeveer 5,5 uur mee bezig geweest. De tijd ging erg hard. Hoe lang doen jullie gemiddeld over een interieur klus?

Zo lang doe ik er soms ook over, dat is inclusief het praatje met de buurman (die zijn auto er meteen naast wil zetten) een bakkie koffie en een peukie. Ik denk dan ik er dan netto 3 tot 4 uur mee bezig ben.
Maar dan ziet mijn interieur er niet zo uit als die V40 en ik heb nog niet zo veel routine in deze dingen als sommige van jullie.
 
Ik heb vrijwel aan 1 stuk doorgwerkt, snel even wat drinken als ik nieuw sopje maakte ofzo. Met mijn auto (die al schoon van binnen was) was ik in het begin ook zo lang bezig. Nu heb ik er wat handigheid in. En zo'n extractor is iedere cent waard, dat scheelt echt.

De buren en vrienden van mijn broertje die langskwamen wilden hun auto of motor er ook zo naast zetten, ouderwets grapje
 
Een extractor heb ik niet, die zou ik alleen kunnen gebruiken voor de matten en de kofferbak. Op het dashboard en de hoedenplank na, is bij mij alles van leer, dat reinig je dan weer op een andere manier.

Ik weet wel dat ik het zelf in 5,5uur niet had gered om die V40 schoon te krijgen, ook al ging ik dan in 1 keer door.

En dat grapje kan ik me soms mateloos aan irriteren ]-0 , vooral als diegene zijn wagen zelf nooit schoon maakt.
 
Klopt, leer behandel je anders.
Nou inderdaad, ik zeg dan altijd erbij van dat is goed dan leg ik het factuurtje na die tijd op de bijrijdersstoel...
Dan zijn ze in 1 klap genezen :-b