• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Vincent Bmw

vinni

Detailing rookie
22 sep 2011
12
0
Hallo allemaal, mijn naam is Vincent ben 24 jaar, en rij een BMW E92 (Coupe dus) 325i Aut. uit 2006, die ik sinds een maandje heb!:)
Ben ongeveer 3 jaar geleden begonnen met auto poetsen. (beide m'n hobby)
Natuurlijk toen nog nooit van klei enz. gehoord, m'n eerste poetservaring was toen met de Tech Wax van Meguiar's,
die ik direct na 't wassen heb aangebracht toen:no :no
Heb het flesje nu trouwens pas bijna leeg! ongeveer 15 a 20 auto's mee gedaan!:ja

Laatst bewerkt door een moderator:
De originele liggen nu runflats op maar moeten nog winterbanden op, die aluminium velgen komen van mijn vorige bmw af, die ik nu trouwens te koop heb staan.
wou ff kijken hoe ze staan onder m'n "nieuwe bmw" ga misschien voor de zomer weer voor dezelfde velgen of misschien toch andere? nog niet helemaal uit, maar in ieder geval inchje groter, dus 19inch:ja

tnx voor je reactie trouwens.

Gr.Vincent

Foto's aangepast naar hyperlinks, max toegestane formaat is 1024 x 768. Zie ook onze forumreglementen (in mijn onderschrift)

stimpy68 zei:
Foto's aangepast naar hyperlinks, max toegestane formaat is 1024 x 768. Zie ook onze forumreglementen (in mijn onderschrift)

Oke stimpy68, zag al dat ze inderdaad aardig te groot waren:-"
Tnx, voor de aanpasing.;)

henriant zei:
hallo vincent,

welkom hier.

mooie beamer trouwens, waar heb je hem weg ? Kloosterhaar toevallig ?
Hej Henriant, dank je, nee heb hem bij Renova (bmw dealer) gekocht in breda ;)

Gr.Vincent