• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

vlekjes merk embleem wegwerken

mark479

Detailing rookie
1 jul 2009
9
0
Omdat het embleem van mijn 2 jaar Peugeot 206 los zat, heb ik deze er maar helemaal afgehaald.
Nu is de lak onder de oude plaklaag heel iets verkleurd.
Kan ik dit met ssr1 wegkrijgen of moet ik andere/zwaardere middelen aan de gang?

Gr. Mark

Aangezien ik de ssr1 nog niet beteld heb en toch graag mijn vlekken weg wil hebben dit weekend, heeft een collega aangeboden het met meg Deep Crystal Paint Cleaner 'Step '1' te proberen.
Zal dit ook werken of kan ik beter wachten tot ik mijn ssr1 binnen heb gekregen?

Gr. Mark

Met meg Deep Crystal Paint Cleaner 'Step '1' is het niet gelukt.:(
Zal het met step 2 van meg wel lukken of dan toch de ssr1 proberen?
Hierbij wat foto's

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

Iemand??

Step 2 van meg is een glaze dus die zal het klusje evenmin klaren...
SSR1 is wel iets "sterker" t.o.v. Step 2 dus mss werkt die wel.. anders gewoon nog een stap verder gaan lijkt me....

Ik had hetzelfde probleem op mijn (veel oudere) auto. Daar was de lijm ook de blanke lak ingetrokken. Daar heeft iemand heel erg zijn best op gedaan met wetsanding en een Rotary....maar dat was dan ook een pro. Een DAP met PB SSR ging hier niet meer helpen. Nu is het er gelukkig uit. Veel succes!