• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Vlekken A Stijl en Gordelhouders verwijderen

jeroen81

Detailing trainee
12 sep 2013
4
22
Hallo!

Ik heb onlangs een andere auto gekocht. Helemaal top, maar er zitten wat vlekken op de A stijl, vermoedelijk met een zwarte hand de stijl vastgepakt.
Daarnaast heb ik ook een bijna zwarte ( van origin witte) gordelhouder. Mijn vraag is, hoe kan ik dit het best aanpakken, zonder dat ik zeker in geval van de hemel complete donkere vlekken ga krijgen en alleen de vlek groter maak.
Mijn vermoeden is APC gebruiken, maar gok dat hier wel een vlekkenkampioen online is die mij de gouden tip kan geven :)

Voorbeeld :

29vap0h.webp

Je neemt een schone, droge (beste is een microfiber) doek en spuit daar een beetje van je APC mengsel op (1:4 als het niet met 1:10 eraf wil:ja )
En dan neem je het zo af.
Misschien met een droge doek nawrijven, maar normaal is dat niet nodig.

Ik heb onlangs mijn dakhemel gereinigd, die was ongeveer van hetzelfde materiaal. Dat heb ik ook ingespoten met APC, even wat ingewerkt met een borstel en daarna nog een kleine minuut laten inwerken, en al mijn vlekken zijn eruit :)

Ik heb het gisteren inderdaad met APC gedaan. Gewoon op een microvezel doekje, wreef het er zo vanaf. Hemel ging er ook prima uit! Wonderspul dat APC!